فرماندار:

حضور در اجتماعات قم همچنان ممنوع است

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۱:۵۱
کد خبر: ۹۷۶۳۶۵
حضور در اجتماعات قم همچنان ممنوع است
به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا، حضور در اجتماعات مختلف قم همچنان ممنوع است و از حضور کلیه افراد جلوگیری می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا  از روابط عمومی فرمانداری قم، مرتضی حیدری سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگویی اظهار داشت: با تقدیر و تشکر از همراهی عمومی مردم متدین و شریف قم که با رعایت نکات بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا کمال همکاری را داشته‌اند به اطلاع می‌رساند براساس نظر مراجع عظام تقلید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه و ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به مدیریت بحران استان قم همچنان اجتماعات، تشییع‌جنازه، هیات های عزاداری، مراسم تالارهای عروسی و غیره ممنوع است.

وی افزود: از عموم عزاداران و مومنین تقاضا می‌شود که در روز پنجشنبه آخر سال این سنت حسنه را نیز با قرائت فاتحه از منزل برای تمامی درگذشتگان به انجام برسانند.

مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز