پیش از ظهر امروز صورت گرفت:

بازدید رئیس کل دادگستری البرز از کیفیت اقدامات مقابله ای با کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۵:۱۲
کد خبر: ۹۷۶۸۸۲
بازدید رئیس کل دادگستری البرز از کیفیت اقدامات مقابله ای با کرونا
رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن بازدید از بخش های مختلف دادگستری در جریان کیفیت اقدامات مقابله ای با شیوع کرونا در این مجموعه قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی با حضور در شعب مختلف و مبادی ورودی دادگستری کل در جریان نحوه کنترل ورودی ها و اتخاذ تدابیر مقابله ای با شیوع کرونا قرار گرفت.

وی همچنین در گفت و گو با مراجعان و کارکنان دادگستری نحوه خدمت رسانی قضایی را نیز مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان البرز را در این بازدید سید مرتضی میرغفاری معاون قضایی رئیس کل و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری همراهی کرد.

بر اساس تدابیر اتخاذ شده در دادگستری کل استان البرز دمای بدن کلیه مراجعان توسط تب سنج های دیجیتال اندازه گیری می شود.

گفتنی است به منظور کاهش تردد مراجعان به دادگستری استان البرز، سامانه اینترنتی نوبت دهی راه اندازی شده و هرگونه مراجعه به واحدهای قضایی به جز در موارد ضروری با اخذ نوبت ممکن خواهد بود و مراجعان باید پس از اخذ نوبت از طریق سایت www.qazaalborz.ir بر اساس وقت تعیین شده به واحدهای قضایی مراجعه کنند.

بر اساس تدابیر اتخاذ شده هر نوع طرح دعوا، شکایت و ارائه لایحه در دادسرها و محاکم استان البرز نیز الکترونیکی شده و اصحاب دعوا، وکلا یا نمایندگان قانونی صرفا از طریق مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می توانند اقدام به طرح دعوا یا ارائه لایحه و ادله کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز