تقدیر استاندار از همکاری مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۳:۵۴
کد خبر: ۹۷۷۵۶۴
تقدیر استاندار از همکاری مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال کرونا
استاندار گلستان در پیامی از عموم مردم گلستان بویژه کسانی که دیروز جمعه در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه ماندند و به سطح شهر و تفرجگاه ها نرفتند , تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ متن پیام هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دنیا در شرایطی قرار دارد که دیگر هیچ کس نمی تواند از عبارت "چهاردیواری , اختیاری" استفاده نماید و سلامت و بیماری فردی در آن سوی جهان به سرفه و تب یک فرد در این سوی عالم بستگی دارد.

ویروس کرونا امروز به گفته مدیر کل سازمان جهانی بهداشت در جهان فراگیر شده است و تنها راه انقطاع زنجیره انتقال آن در خانه ماندن, عدم تردد و رعایت بهداشت است.

خوشبختانه با توجه به هشدارهای داده شده , شاهد همراهی مردم شریف گلستان در روز جمعه ۲۳ اسفند جهت در خانه ماندن و عدم مراجعه به تفرجگاه هایی نظیر النگدره و ناهارخوران بودیم که بدین وسیله از همکاری تمامی کسانی که مانع زحمت مضاعف پرستاران, پزشکان و کادر درمانی در روز شنبه شدند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

مردم عزیز استان بی شک در شرایطی که تیم درمانی استان قریب به یک ماه است که بصورت شبانه روزی در خط مقدم مقابله با ویروس کروناست و بخشی از جامعه به دلیل سرعت بالای شیوع این بیماری به آن مبتلا شده اند و یا جان خود را از دست داده اند, رعایت مسایل بهداشتی و در خانه ماندن شما بزرگترین همراهی در مسیر انقطاع این بیماری است, لذا خواهشمندم با رعایت موارد عنوان شده همکاری لازم را برای عبور سریع تر از این بحران داشته باشید.

 

نظر شما