در راستای ترغیب پیوستن مردم به کمپیین "در خانه بمانیم" :

نخستین جشنواره مجازی خانواده خلاق در گلستان برگزار میشود

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰:۱۸
کد خبر: ۹۷۷۷۳۴
نخستین جشنواره مجازی خانواده خلاق در گلستان برگزار میشود
شهردار گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از خروج مردم از منزل و پیوستن به کمپین "در خانه بمانیم" شهرداری گرگان جشنواره خانواده خلاق را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در نشست خبری که به صورت ویدیویی با خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا  و بمنظور جلوگیری از خروج مردم از منزل و پیوستن به کمپین "در خانه بمانیم" شهرداری گرگان جشنواره خانواده خلاق را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با همکاری مرکز سراج استان گلستان اولین دوره جشنواره مجازی خانواده خلاق را در چهار بخش کودکان، بزرگسالان، نوروزی و مذهبی برگزار می کند.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند فیلم و عکس اثر تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ارسال کنند.

دادبود ضمن بیان اینکه آثار پس از بررسی در فضای مجازی مربوط در جشنواره خانواده خلاق بارگذاری میشود گفت: انتخاب این آثار با رای مردم صورت میگیرد و آثار برتر بعد از راستی آزمایی و داوری، در جشنی که پس از شکست بیماری کرونا برگزار خواهدشد، تجلیل می‌شوند.

شهردار گرگان در پاسخ به خبرگار برنا در خصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری گرگان در حوزه مقابله با بیماری کرونا در سطح شهرگرگان گفت: شهرداری گرگان اقدامات وسیعی را در زمینه ضدعفونی خیابان‌های اصلی شهرو محلات در دستور کار قرار داده که به صورت منظم در حال انجام است.

وی گفت: سازمان‌ها و مراکز مهم سطح شهر از سوی آتش نشانی در حال ضدعفونی می باشد.

دادبود ادامه داد: برای مراجعین به شهرداری  نیز در بدو ورود مواد بهداشتی در نظر گرفته شده تا کمتر دچار آسیب شوند و همچنین مراجعه کنندگان راهنمایی شدند تا بخش زیادی از اقدامات خود را در 3 ماهه نخست سال‌ آینده انجام دهند.

شهردار گرگان از توزیع بسته‌های بهداشتی در محلات حاشیه شهر خبر داد و گفت: بسته‌های بهداشتی در محلات کم برخوردار حاشیه شهر توزیع شده و این طرح تا پایان این هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به کمک‌های ویژه شهرداری گوانگ ژوچین نیز اظهارداشت: در راستای تفاهم خواهر خواندگی بین شهرهای گوانگ ژو در چین و شهر گرگان، 300 هزار ماسک و تعدادی تب سنج از سوی شهرداری گوانگ ژو برای گرگان ارسال شده که این کمک‌ها فردا به نمایندگان شهرداری گرگان در تهران تحویل خواهد شد.

دادبود همچنین گفت: مجوز هزینه کرد 2 میلیارد تومانی برای مبارزه با کرونا از سوی شورای شهر گرگان صادر شده که در حال برنامه ریزی و انجام اقدامات مربوطه است.

وی اضافه کرد: همچنین پیشنهاد بخشش اجاره اسفند و فروردین ماه کسب و کارهایی که در اثر کرونا آسیب دیدند را هم به شورای شهر گرگان دادیم و منتظر اعلام نظر آنها پس از انجام بررسی ها هستیم.

وی در خصوص تامین اقلام بهداشتی برای کارگران و پاکبانان شهرداری اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته گذشته تهیه ماسک کار مشکلی بود وعلی رغم اینکه پیمانکاران بایستی برای پاکبانان این اقلام را  تهیه کنند اما شهرداری این کار را انجام داده است و در صورتی که پیمانکاران اقدام به تهیه ماسک نکنند با آنان برخورد خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: لیگ بسکتبال تا 25 فروردین تعطیل می باشد و در صورتی که امکان برگزاری لیگ باز هم با توجه به شرایط وجود نداشته باشد شهرداری گرگان که در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز