مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد:

لزوم پیگیری بیمه بیکاری به صورت الکترونیکی

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۵:۰۲
کد خبر: ۹۷۸۱۵۰
لزوم پیگیری بیمه بیکاری به صورت الکترونیکی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: متقاضیان بیمه بیکاری می‌توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کرده و به صورت الکترونیکی آن را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ حسین فلاح نژاد با اعلام این خبر افزود: سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه بیکاری به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به ادارات کل استانی و مراکز کاریابی‌ و رعایت سلامت و بهداشت متقاضیان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی و در استان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: روزآمدی، تسریع در بررسی درخواست‌ها، عدم مراجعه حضوری متقاضی در ادارات و کاهش هزینه اقتصادی، ثبت درخواست متقاضی از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست بیمه بیکاری در سامانه، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع رسانی به متقاضی و اطلاع رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

فلاح نژاد همچنین تأکید کرد: بهتر است با توجه به شیوع ویروس کرونا در منزل خود مانده و با استفاده از خدمات الکترونیک فعالیت های خود را انجام دهیم تا به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس و برگشت وضعیت جامعه به حالت عادی باشیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز