نوروز ۹۹

برنامه های فراغتی خوبی برای تابستان ۹۹ خواهیم داشت/معرفی ماهانه جوان برتر محلات مشهد در سال آینده

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۵۷:۳۴
کد خبر: ۹۷۹۲۱۶
برنامه های فراغتی خوبی برای تابستان ۹۹ خواهیم داشت/معرفی ماهانه جوان برتر محلات مشهد در سال آینده
مدیر خانه جوان خراسان رضوی , عضو مجمع جوانان این استان گفت: کمیته هفت نفره ای از جوانان فعال و نخبه تشکیل شده تا برای تابستان 99 برنامه های فراغتی خوبی به جهت استفاده همه ی جوانان برنامه ریزی کنند.

آرشین رباتی در خصوص برنامه های هفته جوان سال آینده در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: به دلیل اینکه پس از تعطیلات عید، هفته هفته جوان شروع می‌شود و احتمالا درگیر بیماری کرونا هستیم، در نظر داریم برنامه های مربوطه را در اردیبهشت یا خرداد ماه برگزار کنیم.

وی افزود: از جمله ی این برنامه ها میزبانی از مدیران کل استانی و نشست با جوانان و عقد تفاهم نامه همکاری با دستگاه ها در بهار سال آینده بود.

مدیر خانه جوان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین قرار بر این بود که مشهد میزبان حدود 400 نفر از اعضای مجامع جوانان استان ها باشد که به دلیل کرونا برنامه احتمالا تیر یا مرداد برگزار شود و هم اکنون ستاد و دبیر خانه آن راه اندازی شده است.

رباتی بیان کرد: در ایام پایانی سال نیز به همراه تعدادی از دوستان، پاکسازی و ضد عفونی مناطق حاشیه شهر را عهده دار شدیم و تا بیست و یکم فروردین هر شب، یک محله از منطقه توس را پاکسازی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کمیته هفت نفره از جوانان فعال و نخبه تشکیل شده تا برای تابستان 99 برنامه های فراغتی خوبی به جهت استفاده همه ی جوانان برنامه ریزی کنند.

عضو مجمع جوانان خراسان رضوی افزود: در نظر داشتیم با همکاری شهرداری مشهد از آغاز سال  99 در هر ماه، جوان برتر هر محله را معرفی و تقدیر کنیم که امیدوارم پس از شکست این بیماری منحوس عملی شود، همچنین در پایان هفته جوان از ده سمن برتر تقدیر به عمل خواهیم آورد.

 

نظر شما