نوروز ۹۹

جوانان در سال جدید، نقش پر رنگی را ایفا خواهند کرد

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۷۹۲۲۰
جوانان در سال جدید، نقش پر رنگی را ایفا خواهند کرد
رئیس مجمع جوانان خراسان رضوی گفت: جوانان و سازمان های مردم نهاد در کنار مردم و برای سر زندگی هر چه بیشتر جامعه یاریگر یکدیگر خواهند بود و نقش پر رنگی را ایفا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید محمدحسینی با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: با توجه به شرایط بوجود آمده و شیوع ویروس کووید ۱۹ و قرنطینه خانگی؛ قصد داریم در راستای نشاط اجتماعی برنامه های مناسبی در بستر فضای مجازی داشته باشیم.

وی افزود: جوانان و سازمان های مردم نهاد در کنار مردم و پا به پای سایر نهادهای خدماتی و اجتماعی برای محو این ویروس منحوس یاریگر یکدیگر خواهند بود و نقش پر رنگی را ایفا خواهند کرد.

عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور بیان کرد: با توجه به مشکلات پیش رو و پس از اتمام ویروس کووید ۱۹ ، کمیته ویژه ای در مجمع جوانان استان تشکیل شده است که این امور را پیگیری و گزارش آن را به نهادهای مرتبط ارسال خواهد کرد تا این مسائل و مشکلات به خوبی مرتفع شود.

حسینی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات خودجوش جوانان و سازمان های مردم نهاد در پیشگیری از شیوع این ویروس افزود: امیدواریم با همدلی و مشارکت همه‌ی مردم این مشکل را به زودی پشت سر بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز