کمک ۱۲.۵ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان به بیماران کرونایی

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۷:۴۲
کد خبر: ۹۷۹۳۶۰
کمک ۱۲.۵ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان به بیماران کرونایی
فعالان اقتصادی استان گلستان از زمان شیوع کرونا تاکنون حدود 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید تجهیزات موردنیاز بیماران کرونایی کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، علی‌محمد چوپانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد:اتاق بازرگانی از روز 10 اسفند با شیوع ویروس کرونا در مقابله با این ویروس و به منظورحمایت اجتماعی با نیاز سنجی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان صورت گرفت 55 دستگاه ونتیلاتور به ارزش 7 میلیارد و 400 میلیون تومان خریداری کرد و طبق تشخیص دانشگاه علوم پزشکی بین بیمارستان های استان تقسیم شد.

وی با اشاره به کمک‌های اتاق ایران به استان گلستان گفت: امروز نخستین محموله از کمک‌های اتاق ایران که شامل  5 دستگاه ونتیلاتور، 20 دستگاه وی تپ، شیت، ماسک و گان می باشد به استان گلستان تحویل داده میشود.

چوپانی ادامه داد: اتاق بازرگانی 200 تخت و همچنین ملزومات دیگر را برای تجهیز هتل ورزش که به منظور ایجاد فضایی برای گذراندن دوره نقاهت بیماران کرونایی در نظر گرفته شده بود در مدت زمان 48 ساعت فراهم نمود.

وی همچنین افزود:  فعالین اقتصادی گلستان تاکنون قریب به ۱۱ میلیارد تومان کمک به قرارگاه پشتیبانی مالی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اتاق بازرگانی گرگان تعهد داده اند که تا کنون 7 میلیارد و 400 میلیون تومان این مبلغ پرداخت شده است.

وی افزود: خریداری 30 دستگاه تخت آی‌سی‌یو، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، خریداری 330 شلنگ برای دستگاه‌های ونتیلاتور، تهیه پارچه برای تولید 5 هزار دست لباس کادر پزشکی و 30 هزار ماسک از دیگر اقداماتی است که از سوی خیران و فعالان اقتصادی استان انجام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز