سمن‌های گنبدی به مسوولان انگیزه می‌دهند/ نگاه بدیع و اصولی جوانان مایه افتخار ماست

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۰:۴۷
کد خبر: ۹۸۰۳۱۱
سمن‌های گنبدی به مسوولان انگیزه می‌دهند/ نگاه بدیع و اصولی جوانان مایه افتخار ماست
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فعالیت پرشور سمن‌های این شهرستان در عرصه مبارزه با کرونا، گفت: اقدامات سمن‌های گنبدی به مسوولان شهرستان تزریق انگیزه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در جمع اعضای پویش سمن‌های شهرستان گنبدکاووس با اشاره به همکاری بی‌نظیر گروه‌های مردمی در این شهرستان در مسیر کنترل و مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: بدون شک گنبدکاووس پیشتاز حضور گروه‌های مردمی اعم از پویش‌ها، سمن‌ها، خیرین و نیکوکاران در کنار دولت در این شرایط حساس و تاریخی است.

وی با بیان اینکه ابتدای امسال و در جریان سیل رخ داده نیز به همت و همکاری همین گروه‌ها توانستیم به نحو مطلوبی بحران را مدیریت کنیم، افزود: از حضور سمن‌های شهرستان به ویژه جوانان در کنار خودمان هم لذت برده و هم انگیزه می‌گیرم.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برای بنده بسیار جالب بود که نگاه شما کاملا مبتنی بر اولویت‌های شهرستان در امر مبارزه با کرونا بود، خاطرنشان کرد: ابتکارات شما هم در این مسیر بسیار زیبا و اصولی است که مورد توجه استاندار محترم نیز قرار گرفته است.

کریمی با اشاره به اینکه اقدامات نو و بدیع سمن‌های گنبدکاووس نشان از توجه به عدم فعالیت‌های موازی دارد، ادامه داد: از نمایندگان شما سمن‌ها تقاضا دارم تا در کنار سایر گروه‌های مردمی در قرارگاه مردمی تشکیل شده در فرمانداری حاضر باشید.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس همواره در حوزه جوانان در سطح استان گلستان حرف‌های بسیار خوبی برای گفتن داشته است، گفت: خداوند متعال را شاکریم که جوانان شهرستان ما با احساس مسوولیت و درک صحیح شرایط فعلی کشور با تمام وجود وارد عرصه شده‌اند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز نمایندگان سمن‌های حاضر، رئیس اداره ورزش و جوانان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس دقایقی کوتاه به بیان گزارش عملکرد، ایده‌ها و نظرات خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز