فرماندار قائمشهر بر تعطیلی بازار شهرستان تا پانزدهم فرودین تاکید کرد؛

‍ پلمپ ۱۵ واحد صنفی متخلف و اخطار به ۱۵ واحد دیگر

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۵:۵۴
کد خبر: ۹۸۰۵۳۹
فرماندار قائمشهر با تاکید بر تعطیلی بازار شهرستان تا پانزدهم فرودین، از ‍ پلمپ 15 واحد صنفی متخلف و اخطار به 15 واحد دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ در بازدید صبح امروز بازرسان فرمانداری، اداره صمت، بهداشت، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی از بازار شهر، 15 واحد صنفی متخلف پلمپ و به 15 واحد صنفی اخطار پلمپ داده شد.

یحیی یوسف‌پور، فرماندار قائمشهر، در حاشیه این بازدید با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان مازندران مقرر شد کلیه واحدهای صنفی به غیر از قصابی‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، مرغ فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تامین کننده کالای اساسی تا تاریخ پانزدهم فروردین در شهرستان قائمشهر تعطیل باشند، خاطرنشان کرد: آجیل فروشی، شیرینی فروشی، بستنی و آبمیوه فروشی، رستوران، غذاخوری و سفره‌خانه‌های سنتی مشمول این مصوبه نمی‌شوند و تا ۱۵ فروردین تعطیل می‌باشند.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه در حال مبارزه همه جانبه با ویروس کرونا هستیم و از همه مردم می خواهیم خود را عضوی از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بدانند، تاکید کرد: با هماهنگی انجام شده و لازم‌الاجرا بودن مصوبات این ستاد با واحدهای صنفی متخلف برخورد و پلمپ خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: در بازدید صبح امروز بازرسان فرمانداری، اداره صمت، بهداشت، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی از بازار شهر 15 واحد صنفی متخلف پلمپ و به 15 واحد صنفی اخطار پلمپ داده شد.

یوسف‌پور در پایان با بیان این‌که کادر درمان شهرستان عضوی از خانواده ما هستند و در خط مقدم مبارزه با این بیماری در حال انجام یک جنگ تمام عیارند تا پدران و مادران و فرزندان ما را از چنگال این بیماری رها سازند از شهروندان فهیم شهرستان خواست با در خانه ماندن و جدی گرفتن قرنطینه به آنها کمک کنیم و همه با هم بر این ویروس منحوس پیروز شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز