استاندار اردبیل:

مشارکت بخش خصوصی محور تحقق برنامه جهش تولید است

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۸۰۹۷۳
مشارکت بخش خصوصی محور تحقق برنامه جهش تولید است
استاندار اردبیل گفت: تحقق برنامه های تدوین شده برای جهش تولید در استان نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در گفت و گوی تلویزیونی تصریح کرد:از اول فروردین ماه معاونت اقتصادی و سیاسی استانداری تدوین برنامه جهش تولید در استان را آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: این برنامه با مشارکت دستگاههای مرتبط و با در نظر گرفتن شاخص های تولید در ابتدای سال و با ترسیم چشم اندازها تدوین می شود.

استاندار اردبیل  با بیان اینکه بعد از ۱۵ فروردین  برنامه تدوین شده اعلام می شود، افزود: در این برنامه تلاش می شود بوروکراسی اداری کاملا پایین آورده شود.

وی اظهار کرد: همراهی با بخش خصوصی و ارائه خدمات لازم به سرمایه گذاران از جمله ضرورت های برنامه اجرایی جهش تولید است.

بهنام جو با اشاره به اقدامات مناسب بخش خصوصی در راستای تولید و تحقق نیازهای جامعه ، همکاری دستگاههای دولتی با بخش خصوصی را ضروری دانست.

وی  با اشاره به فعال سازی واحدهای تولیدی در سال گذشته گفت: در سالجاری نیز این روند با سرعت بیشتر ادامه می یابد.

استاندار اردبیل فعال سازی کارخانجات، بهره برداری از پایاب خداآفرین، افزایش کشت گلخانه ای، گسترش آبیاری تحت فشار، توسعه دامداری، گردشگری و صنعت را از جمله اقدامات سال گذشته ذکر کرد و افزود: در سال جهش تولید با قوت بیشتری این اقدامات ادامه می یابد.

وی اظهار کرد: فعال سازی پایاب خداآفرین ۷۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی را اضافه کرده است.

بهنام جو گفت: کشت گلخانه ای نیز در سال گذشته ۷۰ هکتار بوده که تلاش می شود با تدوین برنامه اجرایی به ۲۰۰ هکتار برسد.

وی افزود: آبیاری تحت فشار سالانه ۷۰۰ هکتار انجام می شد که سال گذشته به ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار رسیده وامسال حداقل شش هزار هکتار خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه زیرساخت ها برای توسعه بخش های مختلف در استان آماده است، افزود: سال گذشته خط تولید بدنه کامیون  افتتاح شده که امسال کامیون با شماره اردبیل به بازار می آید.

وی  با اشاره به فعالسازی کارخانه نئوپان و ام دی اف در استان گفت: با توجه به توسعه  زیر ساخت ها، امید می رود قطب تولید نئوپان و ام دی اف در کشور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز