استاندار البرز:

از ظرفیت های مردمی بهره برداری بیشتری شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۱:۵۹
کد خبر: ۹۸۱۱۴۴
از ظرفیت های مردمی بهره برداری بیشتری شود
استاندار البرز با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پاسداران استان به جد وارد عمل شده اند و تلاش های آنها قابل تقدیر است، گفت: باید از ظرفیت های مردمی، سازمان های مردم نهاد و پویش های اجتماعی، بهره برداری بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزالله شهبازی در نشست  ستاد ملی کرونا  البرز اظهار کرد:  اکنون شرایط به گونه ای نیست که مجالی برای پرداختن به حواشی مخرب باشد، ولی عده ای به دنبال کسب درآمد و باج گرفتن در این برهه حساس و خطرناک هستند و دلسوز مردم نیستند.

وی ادامه داد: مردم و رسانه های دارای مجوز و اصیل، مطالبه جدی دارند که دست این افراد از صحنه پاک اطلاع رسانی و رسالت خبرنگاری کوتاه شود.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تداوم همراهی اصناف در راستای تعطیلی مراکز عرضه کالاهای غیرضروری، گفت: فرمانداران برای  نظارت بر روند اقدامات مقابله با کرونا در شهرهای اقماری با اهتمام ویژه ای وارد عمل شوند.

وی افزود: در خصوص نقاهتگاه های البرز نیز خبرهای خوبی به گوش می رسد و هزار و ۴۹ تخت در نظر گرفته شده و ۳۰۰ تخت اکنون تجهیز و آماده بهره برداری است.

شهبازی همچنین بیان داشت: در ستاد مقابله با کرونا نیز مقرر شد دو سوم جمعیت کارکنان در محل کار حضور پیدا نکنند تا تردد کمتری صورت گیرد.

وی به ضرورت تامین به موقع الکل برای واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: در تردد خودروها نیز طرح زوج و فرد در تمامی نقاط کرج همچنان باید ادامه داشته باشد.

شهبازی با بیان اینکه تجربه موفق در کل دنیا برای مقابله با شیوع کرونا، قرنطینه خانگی است، اضافه کرد: در ستاد ملی مصوب شد که خرید و فروش اینترنتی نیز با همراهی صدا و سیما حمایت و تقویت شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز