مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

خدمات دهی مجازی کانون های فرهنگی کشور

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۹:۴۰
کد خبر: ۹۸۱۴۸۳
خدمات دهی مجازی کانون های فرهنگی کشور
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون یک هزارو182 کانون فرهنگی تربیتی در کشور وجود دارد که از طریق فضای مجازی به دانش آموزان خدمات دهی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ علی رمضانی با اشاره به اینکه فعالیت‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، هنری، مهارتی و ورزشی در فضای مجازی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از سوی کانون های فرهنگی تربیتی برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف این پویش ملی دنبال کردن فرآیند امور تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان است.

وی یادآورشد: کانون های فرهنگی هنری در کشور ۴ میلیون مخاطب دارند که هم اکنون ازطریق فضای مجازی جامعه هدف خود را زیر پوشش برنامه های فرهنگی تربیتی قرار داده است.

وی هنرهای نمایشی، آوایی، دستی وتجسمی، انجمن شعروداستان، فیلم، خبرنگاری، رسانه و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، مجری گری، بازی‌های رایانه‌ای، انتظار و مهدویت، پیشگامان سلامت، گردشگری، نجوم، مهارت‌های زندگی و اجتماعی، قرآن وعترت، انجمن رباتیک، ورزشی، کارآفرینی، حقوق دانش‌آموزی، مداحی، طبیعت یاران را از جمله این فعالیت ها در فضای مجازی عنوان کرد.

رمضانی تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی با همکاری رادیو نمایش با عنوان " دانایی توانایی را از دیگر برنامه های این حوزه در شرایط خاص بوجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا ذکر کرد.

وی همچنین بیان داشت: این مسابقه هر روز ساعت ۱۴ بر روی آنتن رادیو نمایش اجرامی شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش  تاکید کرد: مدیران کانون های فرهنگی تربیتی در استان ها با تهیه و انتشارپیام های آموزشی – بهداشتی در خصوص شیوع بیماری کرونا همواره از دانش آموزان و اولیا درخواست می کنند با درخانه ماندن حلقه انتقال این بیماری را قطع کنند.

 

نظر شما