استاندار البرز خبر داد:

کاهش روند ترددهای بین استانی در البرز

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۰:۰۴
کد خبر: ۹۸۲۰۶۳
کاهش روند ترددهای بین استانی در البرز
استاندار البرز از کاهش روند ترددهای بین استانی در این استان پرتردد کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزالله شهبازی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا البرز اظهار کرد: البرز برخلاف سایر استان های کشور در جدول ترددهای بین استانی با رشد منفی ۲ مواجه بود که این جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: همراهی و تعامل مردم با مصوبات ستاد کرونا قابل تقدیر است چراکه هر روز نسبت به روز قبل شاهد سیر نزولی تردد هستیم و به طور مثال در ۶ فروردین ماه نسبت به روز قبل ۲ درصد کاهش تردد بین استانی داشتیم که این امر در سایر استانی روند صعودی داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: بر این اساس طی بازدیدهای صورت گرفته از مبادی ورودی و خروجی شهرستان های البرز، تیم های مستقر با اشراف کامل و همپوشانی یکدیگر به اجرای طرح می پردازند.

وی بیان داشت: البرز شاهراه تردد ۱۴ استان کشور است و همواره رکورد دار تردد کشور به ویژه در ایام تعطیل محسوب می شود؛ از سوی دیگر همه روزه حجم بزرگی از جمعیت بین تهران و البرز در حال تردد هستند.

شهبازی عنوان کرد: با تمام این تفاصیل، به طور مثال در روز ۶ فروردین ماه امسال ۱۱۵ هزار و ۳۰۹ تردد ورودی و ۷۸ هزار و ۱۴۹ تردد خروجی در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش داشته است.

 

 

نظر شما