برقراری خدمات رسانی بازار روزهای کرج به شهروندان

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۴:۲۷
کد خبر: ۹۸۲۱۲۷
معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج گفت: علی رغم تعطیلی برخی از صنوف، بازارروزها با رعایت اصول بهداشتی و ضوابطی که از سوی ستاد کرونای استان تعیین شده، باز هستند و در ساعات مشخص شده به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مهراب سعادت اظهار کرد: طی دو هفته اخیر با شیوع ویروس کرونا شاهد محدود شدن فعالیت‌های اجتماعی و تجمعات مردم در فضاها و مکان‌های عمومی از جمله بازار روزها بوده‌ایم.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم و قطع حلقه شیوع ویروس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن اعمال شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیریت شهری در برابر حفظ جان شهروندان مسئول است، گفت: بر این اساس با تمهیدات صورت گرفته، شاهد ضدعفونی تک به تک بازار روزهای فعال سطح شهر هستیم.

معاون اجرایی و ساماندهی مشاغل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه بازار روزها نقش بسزایی در تامین اقلام مورد نیاز شهروندان دارند، افزود: علی رغم تعطیلی برخی از صنوف، بازار روزهای کرج با رعایت اصول بهداشتی و ضوابطی که از سوی ستاد کرونای استان تعیین شده باز هستند و در ساعات مشخص شده به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی تاکید کرد: میادین و بازار روزهای تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، در شش ماهه اول امسال در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ و بعد از ظهرها هم از ساعت ۱۶ الی  ۲۱ آماده خدمات رسانی به مراجعان هستند.

سعادت توضیح داد: در روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی نیز بازار روزهای کرج از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ فعال هستند.

وی در پایان بیان داشت: امید است در راستای شعار  " اعتباری به بزرگی اعتمادتان ساخته ایم " ، بتوانیم گام های موثری برای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان  کرجی برداریم.

گفتنی است پیش از این، رئیس این سازمان از راه اندازی سامانه فروش اینترنتی بازار روزهای کرج در آینده نزدیک خبر داده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز