استاندار گلستان:

اقدامات سپاه در استان پخته و سنجیده است

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۰:۲۳:۵۱
کد خبر: ۹۸۲۱۷۸
اقدامات سپاه در استان پخته و سنجیده است
استاندار گلستان با اشاره به اقدامات پخته و سنجیده سپاه در استان یادآور شد: همکاری سپاه نینوای استان در مجموعه اقدامات توسعه محور گلستان در خور تحسین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛استاندار گلستان با همراهی شورای تامین استان در دیدار با سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار ضمن  ابراز امیدواری کرد از عبور هرچه سریع تر از بحران ویروس کرونا اظهار کرد: تلاش سپاه , بسیج و نیروهای جهادی در سیل سال ۹۸ شایسته تقدیر است و خوشبختانه گلستان توانست به بهترین شکل ممکن این حادثه عظیم را مدیریت کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه دستگاه ها تلاش دارند با همکاری لازم موجب انقطاع شیوع و مانع آلودگی بیش از پیش مردم به این ویروس شوند و در این مسیر نقش سپاه پاسداران بسیار ارزشمند است.

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات پخته و سنجیده سپاه در استان یادآور شد: همکاری سپاه نینوای استان در مجموعه اقدامات توسعه محور گلستان در خور تحسین است و بی تردید هدفی جز کسب رضایت خداوند در آن نیست.

همچنین در این دیدار سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان ضمن تقدیر از استاندار گلستان و مجموعه مدیریت استان گفت: هدف سپاه خدمت به مردم است و تلاش می کنیم در کنار دلسوزان استان اعم از مدیران, خیرین , رسانه ها و صنعتگران زمینه رشد و پیشرفت گلستان را فراهم آوریم.

 

نظر شما