مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان:

تولید بیش از ۸۳ هزار عدد اقلام بهداشتی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۳:۰۲:۱۷
کد خبر: ۹۸۲۲۴۶
تولید بیش از ۸۳ هزار عدد اقلام بهداشتی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت : بیش از 83 هزار عدد اقلام بهداشتی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان گلستان تولید شده است.

به گزار‌ش خبرگزاری برنا از گرگان: سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل استان گفت: کمبود ماسک و شیوع ویروس کرونا در استان گلستان، مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان را با توجه به تعطیلات صورت گرفته، بر آن داشت تا در اقدامی جهادی و با همگرایی در جهت همراهی با مردم، برای تولید انبوه ماسک، لباس ایزوله، گان و کیت کامل بیمارستانی با همدیگر همکاری داشته باشند.

وی افزود:75 هزار و 690 عدد ماسک،800 عدد لباس یکسره، 5 هزار و 410 عدد گان و هزار و هزار و 360 عدد کیت کامل بیمارستانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در 29 آموزشگاه آزاد و 2 مرکز دولتی این اداره کل تولید شد.

وی تصریح کرد: این ماسک ها، لباس یکسره، گان و کیت بیمارستانی با محوریت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان های گرگان،گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت، رامیان، مراوه تپه، بندرگز، آق قلا، ترکمن، کلاله و علی آبادکتول و دو مرکز دولتی شهرستان های گرگان و مراوه تپه تولید شده اند.

وی اظهار داشت: بخشی از اقلام تولیدی در اختیار بیمارستان ها، مراکز درمانی و شهرداری ها قرار گرفته و تعدادی در بین مردم توزیع شده است.

حسینی طلب گفت: مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان با رعایت نکات بهداشتی در محیط های استرلیزه طراحی و دوخت اقلام بهداشتی را انجام می دهند که با کیفیت هر چه تمام تر در دسترس عموم قرار گیرد.

وی همچنین گفت: تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک، لباس یکسره، گان و کیت بیمارستانی در استان تا شکست بیماری کرونا ادامه دارد و این اداره کل نیز از امکانات خود در این راستا استفاده خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز