هشدار رییس کل دادگستری اردبیل:

با متخلفان و گرانفروشان و خاطیان بهداشت عمومی برخورد می شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۸۲۲۵۳
با متخلفان و گرانفروشان و خاطیان بهداشت عمومی برخورد می شود
ییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به تمام ضابطین قضایی و پلیس دستور اکید داده شده با افرادی که نسبت به سلامتی شهروندان بی‌تفاوت هستند، برخورد جدی کنند.

به گزارش برنا،ناصر عتباتی در آیین معارفه رییس جدید دادگستری مشگین شهر اظهارداشت: بر اساس دستورالعمل صادره تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان فعلا تعطیل است و تردد خودروها در جاده‌های استان هم تابع شرایط خاصی می‌باشد.

وی تصریح‌کرد: در صورت تخلف علاوه بر اعمال جریمه تعیین شده خودرو نیز به پارگینگ منتقل خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با احترام به قوانین وضع شده در زمینه رعایت دقیق موارد بهداشتی در ریشه‌کنی این بیماری سهیم باشند.

وی در مورد اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز گفت: در اجرای این طرح ملی قوه قضاییه و ماموران اجرایی بدون هرگونه اغماضی رفتار خواهند کرد.

عتباتی همچنین با تجلیل از مدافعان سلامت و دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا دستگاه قضایی استان در کنار سایر مسوولان با گرانفروشی و احتکار انواع مواد ضدعفونی کننده،  ماسک ، دستتکش و سایر اقلام بهداشتی کمک کار مدافعان سلامت بوده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود  کمک همه‌جانبه در جهت تحقق شعار جهش تولید را از اولویت‌های دادگستری استان در سال جاری ذکر کرد.

او افزود: دستگاه قضایی استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای مبارزه با فعالیت‌های ناسالم اقتصادی ،مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،مبارزه با رانت‌خواری و سوء‌استفاده‌های احتمالی اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

عتباتی با بیان اینکه در سال گذشته مشکل ۳۵ واحد تولیدی مشکل‌دار استان با کمک کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان برطرف شد، از ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی در استان خبر داد. 

 

نظر شما