اقدامات پیشگیرانه اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر در طرح مقابله با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳:۰۴
کد خبر: ۹۸۲۴۳۳
اقدامات پیشگیرانه اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر در طرح مقابله با ویروس کرونا
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر از اقدامات پیشگیرانه این اداره در طرح مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ مسعود فلاح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: به منظور پیشگیری از مقابله با ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه در بین پرسنل اداره و سطح شهرستان بهشهر اجرایی شد.

وی افزود: تبلیغات برنامه‌های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه از ویروس منحوس کرونا در بزرگترین تلویزیون شهری شمال کشور، سم پاشی و گندزدایی محیط اداره در طول روز به مدت 2 الی 3 بار، نصب 4 بنر اطلاع‌رسانی در پل هوایی پارک ملت و ایستگاه گرگان و در خیابان اصلی، چاپ 11 هزار برگه نکات آموزشی در راستای پیشگیری از این ویروس در پکیج ماسک‌های دست‌دوز انجام شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر گفت: تعطیلی تمام مراکز فرهنگی و هنری، آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی، سینما، تئاتر از دیگر اقدامات پیشگیرانه از این ویروس منحوس بود.

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر کارهای خوبی انجام داد که بخشی از آنها ارائه و بخش دیگر به شرح ذیل می باشد، اطلاع رسانی گسترده در سطح فضای مجازی حول محور ویروس کرونا، نوروز خوانی در سطح شهر و حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء، امام خمینی (ره) و مهر می‌باشد.

فلاح در ادامه عنوان کرد: ماندن در خانه و پرهیز از حضور در اماکن عمومی، تفریحی و خرید از فروشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در قطع شدن زنجیره ابتلا به شیوع ویروس کرونا دارد فلذا انتظار می‌رود شهروندان این ویروس را جدی بگیرند و بدانند در این شرایط بحرانی، خانه امن ترین جا برای آنها می‌باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهم و ویژه‌ای در خط مقدم و قطع زنجیره ویروس کرونا دارند، اظهار کرد: رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، جراید، صدا و سیمای مرکز استان و کانال‌های فضای مجازی از ابتدای شیوع ویروس کرونا حول محور آگاهی بخشی و اطلاع ‌رسانی حرکت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در پایان گفت: درست است در شرایط تعطیلی، ماندن در خانه سخت است اما این ارزش را دارد تا تن شما سالم باشد و بنده به شهروندان محترم توصیه می‌کنم در خانه بمانید تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود و هر چه زودتر بتوانیم این بیماری منحوس را شکست دهیم.

photo_2020-03-29_14-22-00

photo_2020-03-29_14-17-23

photo_2020-03-29_14-32-55

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز