رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج:

بوستان های کرج میزبان آیین سیزده به در نخواهند بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۶:۳۱
کد خبر: ۹۸۲۴۹۴
رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: محدودیت‌های ویژه‌ای برای روزهای ۱۲ تا ۱۳ فروردین در نظر گرفته‌ شده که به‌ هیچ‌عنوان اجازه ورود به بوستان‌ها داده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ پیمان بضاعتی پور با اشاره به تعطیلی کلیه پارکهای سطح شهر کرج تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر آن و در راستای حفظ سلامتی شهروندان تمامی پارکها و بوستان های شهر کرج تعطیل است.

وی با بیان اینکه امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارکها و بوستان های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نخواهند بود، افزود: محدودیت های ویژه ای در روزهای ۱۲ تا  ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده که به هیچ عنوان اجازه ورود به بوستان ها، پارکها و عرصه های فضای سبز داده نخواهد شد و از شهروندان هم تقاضا داریم برای حضور و اطراق در این اماکن برنامه ای نداشته باشند.

بضاعتی پور همچنین با اشاره به توقف کلیه فعالیت های خدمات عمومی در پارکهای سطح شهر کرج، تأکید کرد: انتظار داریم شهروندان از انجام فعالیت های خارج از منزل و حضور غیر ضروری در سطح شهر و پارکها و  بوستان ها خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای حراست فیزیکی فضای سبز و نیروهای انتظامی داشته باشند.

 

 

 

نظر شما