ورزشکاران در بحبوحه کرونا در کنار مردم

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۰:۴۵
کد خبر: ۹۸۲۵۳۰
ورزشکاران در بحبوحه کرونا در کنار مردم
این روزها با توجه به شیوع کرونا و توصیه کارشناسان، ورزشکاران شهرستان گنبدکاووس نیز از همشهریان خود تقاضا کرده اند توصیه ها را حدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبد کاووس، سال ۹۹ با تب کرونا آغاز شد و وضعیت جهان را بحرانی کرد و طبق توصیه های کارشناسان از حضور در تجمعات جهت جلوگیری از شروع بیماری می بایست خودداری کرد.

 در این میان ورزشکاران شهرستان گنبد کاووس با اعلام عدم دید و بازدید نوروزی و مسافرت از مردم تقاضا داشته تا در خانه بمانند.

 مسعود پیروزی با اشاره به اینکه در این دوران در خانه خواهم ماند اظهار کرد، از این فرصت ایجاد شده می توان برای تقویت  توانمندی های ورزشی استفاده کرد.

عضو تیم ملی بدمینتون با بیان اینکه مردم ما بحران های سخت تر از این را پشت سر نهاده اند، تصریح کرد: مردم این بار نیز با همدلی و همکاری بر مشکلات غلبه خواهند کرد.

عضو تیم ملی کاراته با تاکید بر اینکه مردم از سفر نوروزی باید پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: بهتر است با ماندن در خانه به بهبود این شرایط کمک کنیم.

علیرضا هاشم زاده با اشاره به اینکه مردم میتوانند در این مدت خود را با بازی های محلی و خانگی سرگرم کنند، ادامه داد: امیدواریم که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

زهرا دانای طوس، قهرمان والیبال نشسته مسابقات پارآسیایی شرایط بحرانی اکنون را برای همه اقشار خطرناک دانست و گفت: مردم نیز امسال صله رحم را از طریق ارتباطات مجازی انجام دهند و از دید و بازدیدهای حضوری خودداری کنند.

مربی بوکس کشور با تاکید بر اینکه دید و بازدیدهای عید اثر منفی و جدی بر شیوع این بیماری دارد، افزود: از همه مردم به ویژه همشهریان ترکمن خود تقاضا دارم تا از سفر جدا خودداری کنند.

ابراهیم ارمشی با اشاره به اینکه من نیز امسال در خانه می مانم، اظهار کرد: تمرینات خود را در منزل و حیاط خانه انجام میدهم و از حضور در باشگاه خودداری میکنم.

عضوتیم ملی پارکور ماندن در خانه را از عوامل اصلی قطع زنجیره انتقال بیماری خواند و گفت: با همکاری میتوانیم قهرمان زندگی خود و خانواده باشیم.

بهمن کریم کشته با تاکید بر خطرناک بودن تردد غیرضروری، ادامه داد: کسانی که در این ایام به فکر سفر هستند سلامتی خود و خانواده خود را بی اهمیت دانسته اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز با اشاره به اینکه اهل شهرستان نور استان مازنداران است، تصریح کرد: با وجود اینکه همه اقوام من در استان مازنداران هستند از رفتن به سفر در ایام تعطیلات نوروز خودداری میکنم.

حجت الله یوسفی با بیان اینکه از همه ورزشکاران شهرستان تقاضا داشته ایم تا در خانه بمانند، خاطرنشان کرد:  از مردم نیز درخواست داریم تا با درک اوضاع حساس کنونی در کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند.

خبرنگار:الهام امینی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز