با حضور استاندار گلستان انجام شد ؛

دهمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در ٣٠ محله شهر گرگان

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۵:۵۰
کد خبر: ۹۸۲۵۷۸
دهمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در ٣٠ محله شهر گرگان
با حضور استاندار گلستان دهمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در قالب اجرای طرحی جهادی توسط شهرداری گرگان با حمایت شورای اسلامی این شهر و همکاری قرارگاه مدافعان سلامت استان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: هادی حق شناس با حضور در آیین توزیع اقلام بهداشتی در شهر گرگان اظهار کرد: همراهی مردم برای درخانه ماندن و در اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان قابل تقدیر است و این باعث شده تعداد بیماران حاضر در بیمارستانه های استان کاهش یابد و تعداد تخت های خالی افزایش پیدا کند.

وی افزود : در دوره اول شیوع این بیماری بیش از ۵ هزار نفر در استان مبتلا شدند که اگر چنانچه رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن بخوبی صورت نگیرد این رقم در دوره دوم ابتلا افزایش خواهد داشت.

استاندار گلستان یادآور شد: همکاری شهرداری ها, سازمان همیاری شهرداری ها, سازمان مدیریت پسماند, گروه های جهادی, بسیج, هلال احمر, دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی در توزیع بسته های بهداشتی  و ماسک در بین مردم قابل تقدیر است اما آنچه باعث قطع زنجیره انتقال می شود رعایت بهداشت و در خانه ماندن است.

حق شناس ضمن تقدیر از کادر درمانی استان و مردم فهیم و قدرشناس گفت: عدم حضور مردم در روز طبیعت در تفرجگاه ها سرعت عبور این بحران از استان را تسریع می کند و امیدواریم همه با رعایت در خانه ماندن همکاری لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است دهمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در ٣٠ محله شهر گرگان انجام شد و همزمان هفتمین مرحله ضدعفونی معابر و محلات صورت خواهد گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز