فرمانده سپاه نینوا گلستان در دیدار صمیمی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

نیروهای هلال احمر بی منت و صادقانه خدمت میکنند

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۶:۳۰
کد خبر: ۹۸۲۷۷۳
نیروهای هلال احمر بی منت و صادقانه خدمت میکنند
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نیروهای جهادی جمعیت هلال احمر در تمام روزهای بحرانی کشور صادقانه و بی منت به مردم خدمت میکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه مدیرعامل و مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه معاون امداد و نجات و مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با فرمانده سپاه نینوا استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سردار ملک در این دیدار ضمن قدردانی و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر با ظرفیتی عظیم و نیروی انسانی متعهد، آموزش دیده و آماده به کار، همواره در صحنه های خطر ثابت کرده است یار و یاور مظلومان و محرومان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در ایام سیل گلستان نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان، جهادی و بسیجی وار به مردم حادثه دیده خدمات ارائه کردند و صحنه هایی به چشم دیدیم که مایه مباهات بوده است.

می یادآور شد: در ایام سیل گلستان نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان، کاملا جهادی و بسیجی وار به مردم حادثه دیده خدمات ارائه نمودند.

وی‌ در ادامه خاطر نشان کرد: امروز هم در عرصه حفظ و حراست از سلامت جامعه شاهد حضور نیروهای خدوم و‌ نوع دوست هلال احمر در ایست گاه های تب سنجی و طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم که این نشان از خدمت صادقانه و بی منت این عزیزان است.

 

نظر شما