توسط رئیس کل دادگستری استان البرز صورت گرفت:

صدور دستور آزادی زندانیان کمتر از چهار ماه حبس البرز

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۷:۳۶
کد خبر: ۹۸۳۶۰۹
صدور دستور آزادی زندانیان کمتر از چهار ماه حبس البرز
رئیس کل دادگستری استان البرز، دستور آزادی زندانیان کمتر از چهار ماه حبس البرز را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی اداره کل زندان های  البرز،  حسین فاضلی هریکندی در بازدید از ندامتگاه کرج اعلام کرد: زندانیانی که کمتر از چهار ماه حبس آنان باقی مانده از زندان آزاد می شوند.

همچنین سید عبداله مرتضوی مدیر کل زندان های استان البرز در این بازدید گفت : از آنجا که مددجویان در اندرزگا ه ها و بندها به صورت گروهی نگهداری می شوند اقدامات  بهداشتی بر اساس دستور العمل های موجود در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی شده است.

وی اظهار داشت : تمام تمهیدات برای اینکه زندانیان از ویروس کرونا مصون باشند از همان روز دوم اعلام حتی فراتر از پروتکل های و دستور العمل های وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت .

مدیر کل زندانهای استان البرز یادآور شد : خوشبختانه حتی یک نفر هم مبتلا به ویروس کرونا در سطح زندانهای استان البرز نداریم و تمام تمهیدات بهداشتی در حد اعلا  رعایت شده است اما نباید هیچ وقت به وضع موجود رضایت داد و بایستی مستمر و به صورت ساعتی این اقدامات تکرار و انجام شود  ومقرر شد از طریق مدیریت بیماری های واگیر استان تمامی زندانیان کنترل و از افراد مشکوک تست گرفته شود .

مرتضوی در ادامه خاطر نشان کرد : برای  پیشگیری از شیوع کرونا ،برخی از برنامه های اصلاح و تربیت که باعث پرکردن اوقات فراغت زندانیان و انطباق آنان با جامعه و سازگاری  اجتماعی کاهش وچه بسا به حالت تعلیق در آمد که فقدان آن باغث پیامدهای نا خوشایندی در برخی از زندانهای سراسر کشور گردید که بایستی اداره  فرهنگی و تربیتی با توجه به وضع موجود اندرزگاه ها زمینه حداقلی این برنامه ها را مجددا در دستور کار خود قرار دهد .

مدیر کل زندانهای استان البرز در ادامه  خواستار اجرای کامل برنامه های سه جانبه استقرار امنیت پایدار ، اقدامات بهداشتی و فعالیت های فرهنگی و تربیتی در سطح زندان های استان البرز شد

 در این جلسه اعضای شورای معاونین با حضور در اندرزگاه های ۱۲گانه ندامتگاه کرج ضمن بررسی شرایط موجود به مشکلات قضایی و فردی زندانیان رسیدگی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز