مدیر کل آموزش و پرورش گلستان خبر داد:

۴تا ۶ هفته به سال تحصیلی اضافه خواهد شد/ آغاز به کار شبکه مجازی شاد از شنبه

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۸:۳۲
کد خبر: ۹۸۳۷۲۲
۴تا ۶ هفته به سال تحصیلی اضافه خواهد شد/ آغاز به کار شبکه مجازی شاد از شنبه
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ضمن بیان اینکه فعالیت شبکه آموزش دانش آموزان(شاد) از شنبه هفته پیش رو آغاز خواهد شد گفت: در زمان باز گشایی مجدد مدارس، 4تا 6 هفته به سال تحصیلی اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان احسان گوهری راد در گفتگویی اظهار کرد: در زمان باز گشایی مجدد مدارس، 4تا 6 هفته به سال تحصیلی اضافه و کنکور سراسری نیز 20 روز پس از پایان دوره امتحانات دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشکر از معلمان که شرایط استمرار آموزش را در طول این مدت فراهم اوردند بیان داشت: 

باتوجه به اینکه امکان ارزیابی حضور یا عدم حضور دانش آموزان در فضای مجازی دشوار بود، سامانه ای تحت عنوان (شاد) طراحی شد که در پیام رسان های سروش، ای گپ، بله و ای گپ قابل اجرا میباشد و به صورت لینک در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت و  دانش آموز کلاس و مدرسه خود را در این سامانه جستجو و در ساعاتی کمتر از ساعات مدرسه آموزش خواهد دید.

وی ضمن بیان اینکه فعالیت شبکه آموزش دانش آموزان(شاد) از شنبه هفته پیش رو آغاز خواهد شد توضیح داد: مدیران بایستی پیام رسان انتخابی مدرسه را به معلمان و دانش آموزان اطلاع رسانی نمایند تا دانش آموزان و والدین آنان اقدام به ورود به این شبکه ها کنند.

وی همچنین به احتمال بروز مشکل در ابتدای این طرح نیز اشاره کرد و از والدین و دانش آموزان خواست تا در این مسیر صبر و شکیبایی به خرج دهند.

وی با اشاره به دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند گفت: دانش آموزان مناطقی دسترسی به اینترنت و امکان شرکت در شبکه های مجازی را ندارند توسط مدیران مدارس معرفی و جزوه های آموزشی در اختیار آنان قرار میگیرد تا آموزش آنها نیز به تناسب استمرار داشته باشد.

وی در پایان افزود: گلستان با شیوع ویروس کرونا جزو اولین استان هایی بود که تعطیلات آموزش پرورش در آن اعلام شد، به خانواده ها این اطمینان را میدهم تا زمانی که مشکل این بیماری حل نشود تصمیمات جدیدی مبنی بر بازگشایی مدارس گرفته نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز