مادر شهیدان حسین پور آسمانی شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۶:۰۱
کد خبر: ۹۸۳۸۶۰
مادر شهیدان حسین پور آسمانی شد
مادر شهیدان علی، عباس و محمد امیر حسین پور به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، زهرا زاده حسن مادر شهیدان علی، عباس و محمد امیر حسین پور، به علت سکته مغزی و سال ها تحمل دوری از فرزندان افتخار آفرینش، در سن 75 سالگی در 14 فروردین 1399 آسمانی و به شهیدانش پیوست.

مراسم تشییع این مادر فداکار در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از اجتماعات برگزار نشد.

پیکر این تندیس صبر و استقامت در قطعه صالحین بهشت رضای مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این مادر فداکار را تسلیت و برای بازماندگان از خداوند متعال صبری جزیل مسئلت کرد.

 شهیدان عباس و محمد امیر حسین پور درهشتم آذر 1345 و نهم مرداد 1349 چشم به جهان گشودند و در 31اردیبهشت 1361 در شلمچه و 18 فروردین 1366 در عملیات کربلای هشت به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، گلزار شهدای بهشت رضا مشهد مقدس و گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد میزبان پیکر شهیدان عباس و محمد امیر حسین پور است.

برادر بزرگتر جانباز 70درصد علی حسین پور در یکم فروردین 1341 متولد و در عملیات رمضان منطقه کوشک از ناحیه چشم، پا و صورت مجروح شد و پس از سال ها تحمل مجروحیت در پنجم اردیبهشت 1391 در قم به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش در گلزار شهدای علی ابن جعفر شهر خون و قیام قم در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید حسین پور پس از جنگ تحمیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان بود و در سالهای اخیر نماینده جامعه المصطفی العالمیه در کشورهای شرق آسیا بود.

همچنین داماد این خانواده شهید حمید رضا مختارزاده در یکم خرداد 1344 چشم به جهان گشود و در یکم اردیبهشت1366 شهد شهادت را نوشید.

گفتنی است؛ استان خراسان رضوی 17 هزارو 279 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز