یادداشت مدیر خانه جوانان خراسان رضوی به مناسبت هفته جوان؛

بسترسازی برای حضور اثرگذارتر جوانان در سال جهش تولید

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۹:۳۰
کد خبر: ۹۸۴۳۳۴
مدیر خانه جوانان خراسان رضوی در یادداشتی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته جوان، خواستار نگاه ویژه تر مسئولان به این قشر اثرگذار در جامعه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در متن این یادداشت آمده است:

اندیشه‌ی پیران و فکر و تجربه‌ی آن‌ها وقتی به کار می‌آید که حرکت جوانانه‌ی جوانان وجود داشته باشد که پیش‌ران حرکت انقلاب، جوانها هستند.(امام خامنه‌ای)

یکایک اشخاص جامعه، به‌خوبی می‌دانند که حضور، تلاش و نقش‌آفرینی جوانان حق‌گرا و خداگرا در پیشینه و صبغه‌ی پراز فراز و نشیب کشورمان از دوران انقلاب و دفاع مقدس، تا دوران پسابرجام و جنگ‌های نرم و اکنون در جبهه‌ی بهداشت، درمان و سلامت پشتیبان و همراه نظام بوده و به منصه ظهور رسیده است.

جوانان نظام ایران اسلامی، با تکیه و توکل بر خداوند متعال و بهره‌مندی از اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل و سپس منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، هسته‌ای، صنعتی ،... و اکنون در حوزه بهداشت، درمان و سلامت عمومی توانمندی، ایثار و اندیشه‌های بدیع خود را به منصه ظهور و بروز رسانیده‌اند

در سالی که با عنوان « جهش تولید»از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نامگذاری شده است به لطف خدا و ‌تلاش مردم و مسئولین با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و به تدبیر دولت، امیدوارم بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت ‌جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فراهم شود.

اینک که در آستانه 11 شعبان، سال روز ولادت مسعود حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان قرار گرفته ایم، این جانب ضمن تبریک فرارسیدن این مناسبت های مبارک به تمامی ملت شریف ایران به ویژه جوانان کشور و استان خراسان رضوی، یقین دارم آنچه مسلم است جوانان ایرانی با عزم و اراده راسخ و مصمم خویش ، همچنان قله های رفیع موفقیت در عرصه‌های گوناگون را تسخیرخواهند کرد و ‌با عنایت به توانمندی هایی که به اثبات رسانیده است، شکوه بیش از پیش را برای ایران بزرگ در جهان به ارمغان ‌خواهد آورد.

آرشین رباطی

مدیر خانه جوانان خراسان رضوی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز