رییس هیئت ورزش های روستایی لرستان درگفت وگو با برنا خبرداد:

برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی خانگی در لرستان برای مقابله با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۰:۲۷
کد خبر: ۹۸۴۵۶۱
برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی خانگی در لرستان برای مقابله با ویروس کرونا
علی خاوری به برنا گفت : اولین جشنواره بازی های بومی ومحلی خانگی (هرخانواده یک بازی) درسطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خاوری روز یکشنبه ضمن بیان این خبربا اشاره به تلاش های جامعه ورزش کشورواستان  در مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، اظهار کرد:این برنامه در راستای پشیگیری از شیوع ویروس کرونا و شعار "درخانه می مانیم "با اجرای بازی های بومی ومحلی با مشارکت اعضای خانواده بدون حضور تماشاگربرگزار می شود.

اوبا بیان اینکه این برنامه نتیجه همکاری مشترک اداره کل ورزش وجوانان لرستان و هیئت ورزش روستایی وبازی های بومی ومحلی استان است، افزود:این نخستین جشنواره است که  باتوجه  به تاکیدات بهداشتی  به تشویق مردم ومشارکت سازنده آنان برای درخانه ماندن جهت شکست کرونا و همچنین نقش موثر ورزش  در بالابردن نشاط ، سرگرمی وسلامتی خانواده ها به این شیوه در استان برگزار می شود.

خاوری با تاکید برلزوم حضورفعال خانوده های لرستانی در این جشنواره ، یادآورشد: به ۲۰ اجرای برتر جوایزنفیسی اهداء می شود.

رییس هیئت ورزش های روستایی لرستان در خصوص شیوه برگزاری این جشنواره ، گفت : تعدادنفرات شرکت کننده درهربازی حداکثر۵ نفراست و ندت زمان کلیپ ارسالی ازبازی حداکثر۵ دقیقه است.

او همچنین مهلت ارسال کلیپ ارسالی را تا ۳۰ فروردین ماه و زمان اعلام نتایج را ۲۰اردیبهشت ماه مصادف با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد.

علی خاوری  با بیان اینکه ورزش های روستایی از شادابی خاصی برخوردارند این جشنواره را در نوع خود بی نظیر دانست و از هم مردم درخواست کردبرای افزایش سطح ایمنی و سلامتی خود درجهت مبارزه وشکست ویروس کرونا در این جشنواره شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز