به دلیل شیوع کرونا صورت می گیرد؛

نمایش باغ لاله های کرج در فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۱:۱۵
کد خبر: ۹۸۴۶۲۳
رئیس سازمان سیما ، منظر و زیبا سازی شهرداری کرج گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، باغ لاله های بوستان شهید چمران کرج به زودی از طریق فضای مجازی نمایش داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: باغ لاله های کرج که در سال های گذشته در فروردین و اردیبهشت ماه پذیرای صدها گردشگر از گوشه و کنار کشور و البرز بود، امسال به دلیل بیماری کرونا مناظر آن از طریق فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: در مجموع ۳۰۰ هزار پیاز لاله در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج کاشته شده که تاکنون ۷۰ درصد آنها به گل نشسته اند و شکوفا شدن گل های لاله که در ۱۶ واریته رنگی در نقاط مختلف باغ کاشته شده اند، زیبایی و طراوت خاصی به این مجموعه داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و زیبا سازی شهرداری کرج  ادامه داد: منتظریم ظرف چند روز آینده، مابقی لاله‌های کاشته شده هم شکوفا شود تا بتوانیم تور بازدید مجازی از این باغ را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: لینک بازدید مجازی از باغ لاله‌های کرج به زودی در شبکه های اجتماعی فعال استان قرار داده می شود تا البرزنشینان بتوانند در زمانی که در منزل به سر می برند و مشغول استراحت هستند، با کلیک بر روی آن به صورت مجازی وارد باغ گل‌ها شده و از زیبایی آن لذت ببرند. 

بضاعتی پور عنوان کرد: سال گذشته در کنار ۲۰۰ هزار لاله کاشته شده در این باغ از گونه های دیگری از گل‌ها همچون شب بو و بنفشه نیز استفاده شده بود ولی امسال با توجه به افزایش ۱۰۰ هزار تایی پیاز لاله ها  نیازی به کاشت سایر گونه ها احساس نشد.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به شیوع  ویروس کرونا و ضرورت کاهش حضور مردم در مکان های عمومی، به نظر نمی رسد تا پایان عمر گل  این لاله ها درهای باغ گل‌های کرج به روی علاقه مندان باز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز