مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

سازمانهای مردم نهاد جوانان البرز سرآمد کشور هستند

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۹:۲۳
کد خبر: ۹۸۴۷۲۱
سازمانهای مردم نهاد جوانان البرز سرآمد کشور هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از سازمان های مردم نهاد جوانان این استان به عنوان بهترین و فعال ترین سازمان ها در سطح کشور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ امیر غفرانی ضمن گرامیداشت هفته جوان بیان کرد: هفته جوان فرصتی برای خدمت رسانی بهتر به جوانان و تلنگری برای ما مسئولان است که بیش از پیش به این قشر توجه کنیم.

وی ادامه داد: باید در هفته جوان برنامه ها و کارها به صورتی انجام گیرد که در جهت رشد و شکوفایی این قشر مهم و اثرگذار باشد.

غفرانی همچنین عنوان کرد: جوانان به عنوان آینده سازان این کشور می بایست در تمامی عرصه ها و تصمیم گیری ها حضور داشته باشند و دیده شوند.

وی با اشاره به حضور اثرگذار سازمانهای مردم نهاد جوانان استان البرز در عرصه های مختلف اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان البرز در نوع خود الگویی برای تمام کشور محسوب می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز اضافه کرد: در بحث مقابله با ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد جوانان البرز فعالیت های خودجوش و ارزشمندی از جمله تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، تولید ماسک و دستکش، ضد عفونی سطح شهر و ... انجام داده اند.

وی با تأکید بر تلاش اداره کل ورزش و جوانان البرز مبنی بر پرداختن به هر دو حوزه "ورزش" و "جوانان" به صورت یکسان، اذعان داشت: تلاش می کنیم خانه های جوانان در سطح استان البرز هر چه سریعتر راه اندازی شود و در اختیار جوانان قرار گیرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز