دیروز صورت گرفت:

نخستین جلسه کارگروه "جهش تولید " برگزار شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۳:۳۲
کد خبر: ۹۸۴۹۹۸
نخستین جلسه کارگروه جهش تولید  برگزار شد
نخستین جلسه کارگروه شعار سال "جهش تولید " با محوریت ارتقاء سلامت ، اشتغال و تحرک در مسائل اقتصادی و فرهنگی برگزار شد .

به گزارش برنا، نخستین جلسه کارگروه شعار سال "جهش تولید " با محوریت 3 حوزه ارتقاء سلامت ، اشتغال و تحرک در مسائل اقتصادی و فرهنگی با حضور سرپرست و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

در این جلسه محمدرضا برادران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه ارتقا سلامت جهت با بالابردن سطح کیفی سالن های ورزشی و باشگاه های خصوصی تلاش خواهیم کرد گفت : در حوزه اشتغالزایی نیز از تولید کنندگان ، سازمان های مردم نهاد ، تاسیس باشگاه های ورزشی حمایت می کنیم . اداره کل و هیات های ورزشی استان اردبیل باید البسه و وسایل ورزشی مورد نیاز خود را از تولید کنندگان بومی و داخل استان خریداری کنند تا با این طریق از این تولید کنندگان حمایت شود .
او با اشاره به اینکه در راستای شعار سال معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل نیز برنامه های مختلفی را در نظر دارد ادامه داد : در سال 97 با انعقاد تفاهم نامه فی مابین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید کشور حمایت از طرح های کارآفرینی جوانان در اولویت قرار گرفت و اعتبار برای 33 طرح اشتغالزایی به استان اختصاص داده شد . همچنین درسال 98 نیز تعداد طرح ها به 80 طرح رسید .
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد : این معاونت تلاش می کند در سال جاری با افزایش بانک های عامل طرح اشتغازایی را به 80 طرح برساند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز