صبح امروز صورت گرفت:

پیام استاندار اردبیل به مناسبت "روز جهانی بهداشت"

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۸:۱۰
کد خبر: ۹۸۵۰۰۲
پیام استاندار اردبیل به مناسبت روز جهانی بهداشت
اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با صدور پیامی ۱۸ فروردین روز جهانی بهداشت را به تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان تبریک گفت.

به گزارش برنا،متن پیام به این شرح است:

امسال در حالی ۱۸ فروردین (۷ آوریل) را بعنوان "روز جهانی بهداشت" گرامی می داریم که جهان بشریت، با یک بیماری عفونی ویروسی بنام کووید۱۹ درگیر شده و این موضوع سلامت، امنیت، اقتصاد و تمامی شوون زندگی در جوامع انسانی را تحت تاثیر قرار داده است.
اهمیت نامگذاری این روز که یکی از بنیادی ترین مباحث توسعه پایدار را مدنظر قرار داده بود، در ماههای اخیر به یکباره با حضور یک ویروس به یکباره اهمیت و ضرورت توجه به امر مهم سلامت و رعایت بهداشت بعنوان ضامن زندگی سالم، زمینه را برای ضرورت انکار ناپذیر مشارکت همگانی و حمایت همه جانبه از این امر مهم را مورد تاکید قرار داد. 
باید اذعان کرد در شرایط خاص کنونی، و برای حفظ شرایط فعالیت در حوزه های دیگر زندگی و توسعه اعم از صنعت، گردشگری، کشاورزی و... توجه به دستورالعمل های بهداشتی در سطوح جهانی، ملی و منطقه ای و توصیه های مسولان سلامت کشور و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی که مصداق عینی آن امروز فاصله گذاری اجتماعی می باشد برای پیشگیری، کنترل و طرد این میهمان ناخوانده و بازگشت سلامت جسمی و آرامش روانی، اهمیت و ضرورت دو چندان پیدا می کند.
اینجانب یکبار دیگر با اعلام تشکر قلبی از تمامی مدافعان سلامت به خصوص پزشکان، پرستاران و عوامل سخت کوش بهداشتی و درمانی استان که بدون تردید، تاریخ فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان را فراموش نخواهد کرد و تاکید دوباره بر رعایت کامل اصول بهداشتی و دستورات مسئولان سلامت ، روز جهانی بهداشت را گرامی داشته و این روز را به تمامی تلاشگران سنگر سلامت تبریک عرض می نمایم و سعادت، سلامت وموفقیت همه هموطنان بویژه هم استانی های عزیز را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم.
اکبر بهنام جو 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز