مدیر کل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد:

ارسال جزوه مکتوب برای دانش آموزان مناطق فاقد اینترنت/ فعالیت سامانه شاد با تاخیر مواجه شده است

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۹:۵۱
کد خبر: ۹۸۵۰۱۸
ارسال جزوه مکتوب برای دانش آموزان مناطق فاقد اینترنت/ فعالیت سامانه شاد با تاخیر مواجه شده است
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: به دلیل اینکه آموزش پرورش در صدد ایجاد یک محیط ایزوله مخصوص در سامانه شاد می باشد، راه اندازی آن دچار تاخیر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: احسان گوهری راد در خصوص مواجه شدن دانش آموزان در ورود به شبکه آموزش دانش آموزان ( شاد) در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به دلیل اینکه آموزش پرورش در صدد ایجاد یک محیط ایزوله مخصوص است تا غیر از این دستگاه کسی امکان دسترسی به اطلاعات را نداشته باشد، راه اندازی آن دچار تاخیر شده است که امیدواریم طی هفته جاری راه اندازی شود.

وی افزود: این سامانه در پیام رسان های روبیکا، سروش، ای گپ، بله و گپ قابل اجرا میباشد و به صورت لینک در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت و  دانش آموز کلاس و مدرسه خود را در این سامانه جستجو و در ساعاتی کمتر از ساعات مدرسه آموزش خواهد دید.

وی اضافه کرد: نرم افزار مورد نظر توسط مدیران مدارس به دانش آموزان اعلام شده است که به محض آماده شدن این سامانه فعالیت در فضای مجازی در بستر شبکه شاد آغاز خواهد شد.

گوهری راد در پاسخ به خبرنگار برنا درخصوص هزینه اینترنت دانش آموزان بیان داشت: هزینه اینترنت در این نرم افزارها بسیار اندک است و خانواده ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند گفت: دانش آموزان مناطقی که دسترسی به اینترنت و امکان شرکت در شبکه های مجازی را ندارند توسط مدیران مدارس معرفی و جزوه های آموزشی در اختیار آنان قرار گرفته است تا آموزش آنها نیز به تناسب استمرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: این جزوات از طریق شوراهای اسلامی و دفاتر بسیج به به دست این دانش آموزان خواهد رسید که اکثر آنان در مناطق شرقی استان و در شهرستان مراوه تپه و داشلی برون هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز