فرمانده انتظامی لرستان خبرداد:

اعمال قانون ۳۰۰ راننده متخلف از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۶:۰۳
کد خبر: ۹۸۵۰۲۸
اعمال قانون ۳۰۰ راننده متخلف از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی
سردار"حاجی محمد مهدیان نسب" از اعمال قانون 300 راننده متخلف از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط عوامل پلیس راه وتوقیف 55 خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛  سردار" مهدیان نسب" در بیان جزئیات خبر گفت: باتوجه به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی هنوز ادامه دارد با کسانی که به صورت غیر ضرور در سطح محورها تردد کنند برخورد می شود و مبلغ 500 هزار تومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه درپارکینگ در انتظار آنهاست.

او افزود: چون هنوز زنجیره انتقال ویروس قطع نشده وتازمانی که ارتباطات قطع نشود رسیدن به این هدف مشکل است از مردم فهیم وقانونمند خواست که با بیرون نیامدن ازخانه و تردد بی مورد کمک کنند تا هرچه سریعتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: اگر افرادی چه بومی وچه غیر بومی به توصیه های پلیس توجه نکنند و بخواهند در سطح محورها به صورت غیر ضرور تردد کنند علیرغم میل باطنی با جدیت برخورد خواهد شد وضمن جریمه 500 هزار تومانی، حتما خودروی آنها به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

سردار مهدیان نسب همچنین گفت: از اول ابلاغ طرح اعمال جریمه تاکنون تعداد 2610 دستگاه خودرو توسط  عوامل پلیس راه اعمال قانون شده که حدود 300 مورد آن 500 هزار تومانی بوده و 55 خودرو هم روانه پارکینگ شده اند که تقاضا داریم مردم عزیز مارا همراهی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز