فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

اعمال قانون ۹۵۲ خودرو متخلف در گلستان

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۶:۲۵
کد خبر: ۹۸۵۰۳۹
اعمال قانون ۹۵۲ خودرو متخلف در گلستان
فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون 952 خودرو متخلف در راستای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: سردار "روح الامین قاسمی" اظهار کرد: مقابله با گسترش کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک، وظیفه ای همگانی بوده و هر کس به اندازه توان خود می تواند در این راستا سهیم باشد.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه با اشاره به نقش سازمان های مختلف در راه مقابله با کرونا، تصریح کرد: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمت به مردم بوده و همواره با حضور در خط مقدم مقابله با نا امنی و برقراری نظم و امنیت به همگان ثابت کرده که در این راه حساس ثابت قدم و استوار است.

سردار قاسمی افزود: از نخستین روزهای شیوع کرونا در کشور نیز پلیس وارد میدان شد و بازهم با حضور در صف اول مبارزه با آمادگی کامل، خود را سپری برای دفاع از سلامت مردم کرده و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها به کمک نظام سلامت شتافته است.

عالی ترین مقام انتظامی گلستان با اشاره به تدابیر قرارگاه امام علی (ع) ناجا مبنی بر محدودیت تردد خودروها، خاطرنشان کرد: پلیس استان در راستای عمل به این برنامه ملی، محدودیت هایی برای ورود خودروهای غیربومی در نظر گرفته و از تردد آن ها در سطح استان جلوگیری کرده است.

سردار قاسمی تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح 952 خودرو غیر بومی که علی رغم همه تاکیدات مسئولان بهداشتی قصد سفر به استان گلستان داشتند اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به انتقال 28 خودرو غیربومی به پارکینگ، گفت: در این طرح خودروهای متخلف علاوه بر جریمه 5 میلیون ریالی به مدت یک ماه توقیف خواهند شد.

سردار قاسمی در پایان با تاکید بر تلاش بی وقفه پلیس برای حفظ سلامتی مردم و کمک به مجموعه بهداشت و درمان کشور، اظهار داشت: شهروندان محترم با ماندن در منازل و عمل به توصیه های دلسوزانه مسئولان می توانند گام بزرگی در راستای ریشه کنی این ویروس منحوس بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز