مدیرکل بنیاد خراسان رضوی:

۵۸درصد شهدای استان جوانی خود را فدای اسلام کردند

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۲:۳۳
کد خبر: ۹۸۵۰۴۲
۵۸درصد شهدای استان جوانی خود را فدای اسلام کردند
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: از بین 17 هزارو 286 شهید استان خراسان رضوی 10 هزارو 63 شهید در سن جوانی شهید شدند که برابر با 58درصد جمعیت شهدای این استان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی با تبریک 11شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانان مهم‌ترین، بزرگترین و با ارزش‌ترین سرمایه‌ی اجتماعی ایران اسلامی هستند و آرمان شهدا، انقلاب و امام راحل باید توسط جوانان در کشور جاری و ساری شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی با تجربه فرهیختگان بستر سازی و با جوانان پیاده شد، امروز نیز بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر فرزانه انقلاب تبیین شده است باید به دست جوان مومن و انقلابی اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان موتور محرک جامعه هستند، گفت: امروز صحنه های زیبایی از فداکاری و ایثار جوانان در سنگر های دفاع از حرم، مرزبانی، رسانه و بیماری کرونا شاهد هستیم که این نشان از بلوغ فکری جوانان این مرز و بوم دارد.

حجت الاسلام معصومی افزود: جوانان در تمامی دوران انقلاب اسلامی خوش درخشید و در دفاع مقدس نیز می توانستند به دنبال لذت دنیوی بروند، اما رضایت حق و دفاع از اسلام و ایران عزیز آنقدر در قلب جوانان ریشه دوانده بود که شناسنامه خود را دستکاری کرده تا بتوانند در عرصه نبرد حق علیه باطل شرکت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خراسان رضوی 17 هزارو 286 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: روحیه انقلابی و جهادی در بین جوانان خراسان رضوی و تقدیم 10هزار 63 شهید گواه این مدعا است.

وی در همین خصوص گفت: 58 درصد شهدای خراسان رضوی در رده سنی "15 تا 35"  سال قرار دارند که در سنین جوانی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز