مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد:

تلاش ویژه برای بازگشت سلامتی به جامعه

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۱:۰۴
کد خبر: ۹۸۵۱۸۳
تلاش ویژه برای بازگشت سلامتی به جامعه
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تلاش کردیم با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکاران در کنار مدافعان سلامت در راستای حفظ جامعه بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی درخصوص فعالیت اداره کل ورزش و جوانان استان در ایام شیوع کرونا تصریح کرد: از همان روزهای ابتدایی که ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد نیروهای خود در اداره با برنامه‌ریزی به صورت۵۰درصدی تقسیم کردیم تا با کمترین نیروی انسانی از تجمع در اداره بکاهیم

فتاحی عنوان کرد: پس از اعلام تعطیلی باشگاه‌ها رصد و بازرسی را در سطح استان آغاز کردیم از ۱۲ اسفند تا ۱۲ فروردین بطور متناوب و هرروزه با چهار دستگاه ماشین بیش از ۴۰۰مورد بازرسی و گزارش مردمی از باشگاه‌ها را انجام دادیم.

وی افزود: ۳۷ مکان ورزشی در سطح استان به ستاد مبارزه با کرونا معرفی شد که ستاد هم فعلا دو سالن شهید بهشتی و کوثر را پس از بررسی انتخاب کرد، در حال حاضر سالن شهید بهشتی مشهد که کاملا در اختیار این ستاد است تجهیز و سالن مجموعه کوثر نیز ضدعفونی شده است ولی تجهیز نشده و فقط برای شرایط بحرانی برای نقاحتگاه استفاده شود.

فتاحی همچنین ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توان به آن اشاره کرد تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و پک‌های بهداشتی برای مناطق حاشیه شهر و خانواده های کم برخوردار توسط سمن‌ها و ورزشکاران است آنها نشان دادند در شرایط سخت نیز همچون گذشته پای کار هستند و در عرصه اجتماعی نیز نمره قبولی کسب می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ایجاد کمپین #حامی_باشگاه_ها_باشیم خبرداد گفت: بعد از تعطیلی باشگاه‌ها و ضرر وزیان وارد شده به باشگاه داران با پیشنهاد هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصمیم گرفتیم با ایجاد این کمپین از مالکان بخواهیم تا در این شرایط سخت با مستجران خود تعامل کنند و مانیز از مستجران بخش دولتی دوماه اجاره بها را دریافت نکردیم.

وی با تشکر از رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی تاکید کرد: با کمک ارتش و شهرداری مشهد تمامی اماکن ورزشی مشهد را ضدعفونی کردیم.

فتاحی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی خبرداد و افزود: پس از لغو تمام دورهای آموزشی با فراهم کردن شرایط مناسب دوره‌های مجازی را برگزار کردیم تا علاوه بر حفظ ارتباط ورزشکاران با مربیان آموزش را تداوم بخشیده باشیم.

 

نظر شما