فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

کشف بیش از ۲۲ هزار عدد اقلام بهداشتی احتکاری در گلستان

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۰:۱۵
کد خبر: ۹۸۵۳۱۷
کشف بیش از ۲۲ هزار عدد اقلام بهداشتی احتکاری در گلستان
فرمانده انتظامی استان از کشف 22 هزار و 258 عدد اقلام بهداشتی احتکار شده در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار "روح الامین قاسمی" اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و نیاز شهروندان به اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس، عده ای فرصت طلب و سودجو اقدام به احتکار تجهیزات ضروری مردم و فروش آن در فضای مجازی می کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و برابر رصد صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد افرادی با درج آگهی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش غیرمجاز اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش به صورت عمده می کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس فتا پس از بررسی های فنی موفق شدند طی 2 عملیات محل دپوی اقلام احتکاری در شهرستان های "گرگان" و "بندرگز" را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از این 2 انبار،تعداد 22 هزار و 258 عدد انواع اقلام بهداشتی از جمله 21 هزار و 220 عدد ماسک، 976 عدد دستکش و 62 عدد ژل ضدعفونی کننده کشف شد.

سردار قاسمی در پایان با اشاره به دستگیری 2 متهم در این راستا و معرفی آنان به مراجع قضائی، گفت: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار اقلام بهداشتی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما