طی پیامی؛

استاندار البرز از گروه های جهادی مقابله با کرونا قدردانی کرد

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۰:۱۴
کد خبر: ۹۸۵۴۶۲
استاندار البرز از گروه های جهادی مقابله با کرونا قدردانی کرد
استاندار البرز در پیامی از تلاش‌های گروه‌های جهادی این استان در مقابله با بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ متن این پیام به شرح زیر است:

همان طور که این روزها ایران عزیزمان و جهان درگیر مسئله‌ای فراگیر و بحرانی به نام کروناست عزم ملی، اعتماد اجتماعی  و همبستگی فراگیر، رمز پیشگیری، مدیریت و مقابله با این بیماری است.

این روزها در مسیر مقابله با ویروس کرونا علاوه برهمراهی و همدلی ارگانها و نهادهای دولتی، گروه های جهادی، هیئات مذهبی و سازمان های مردم نهاد نیز با از خودگذشتگی و حس مسئولیت‌پذیری در جای جای ایران بالاخص در استان البرز نقش آفرینی کرده اند که این مهم ستودنی است.  

گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید 19؛ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری، لحظه ای نباید از شدت فعالیت ها بکاهیم تا مبادا شعله ای جدید از بیماری دامنگیر شهرهای استان گردد، مع الوصف آنچه تا به امروز در استان البرز حاصل شده جز با همدلی، وفاق و همراهی  گروه های ذکر شده و خیرین و بنگاههای اقتصادی  و... که در کنار سایر نهادهای دولتی و مدافعان سلامت  به صورت خود جوش با اطلاع رسانی، تأمین بخشی از اقلام و تجهیزات پزشکی، آموزش و توجیه عمومی، تقویت روحیه عمومی جامعه و  حمایت از بخش‌های آسیب‌پذیر و طبقات محروم، در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان البرز به خوبی نقش آفرینی کرده‌اند که این اقدامات در بهبود شرایط وکنترل ومدیریت این بیماری در استان مؤثر بوده است.

ضمن تقدیر از همراهی های بی دریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید والبته با هماهنگی و عزم یکپارچه، هرچه زودتر با سلامت کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان و بالاخص اُستانمان، البرز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز