توزیع ۴۰۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین خانواده‌های کم بضاعت

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۹:۱۴
کد خبر: ۹۸۵۵۶۰
توزیع ۴۰۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین خانواده‌های کم بضاعت
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: 400 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده تهیه و در بین خانواده‌های کم بضاعت در حاشیه شهر مشهد توزیع کردیم.

به گزارش پاخبرگزاری برنا از مشهد، فرضعلی گرایلی در خصوص اقدامات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی برای پیشگیری از ویروس کرونا گفت: خوشبختانه تمام ورزشکاران و مسئولین هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی را ساماندهی و اقدام به سم‌پاشی و گند زدایی در اماکن مختلف شدیم.

وی ادامه داد:با حمایت کارخانه‌‌ای که در بخش خصوصی در حال فعایت بود و با هماهنگی انجام شده با شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه پاسداران خط تولید آب معدنی این کارخانه را قطع  و به خط تولید مواد ضد عفونی‌کننده تبدیل کردیم که خوشبختانه تا این لحظه نزدیک به  400 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده تولید و درحاشیه شهر مشهد این اقلام را توزیع کردیم.

گرایلی خاطرنشان کرد: روز گذشته با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در محل این کارخانه از مراحل تولید این مواد ضد عفونی کننده بازدید کردیم و با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بر این شد که این مواد را با قیمت پایین‌تر دراختیار شهرستان و هیئت‌های ورزشی قرار دهیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی در خصوص ادامه فعالیت‌های این هیئت عنوان کرد: تا زمانی که این ویروس در جامعه حضور داشته باشد با قدرت این اقدامات را انجام خواهیم داد، در حال حاضر هم اقدام به تهیه بسته‌های غذایی حمایتی، تولید دستکش و ماسک را در دستور کار خود قرار دادیم تا بتوانیم در بین مردم و خانواده‌های کم بضاعت که درحاشیه شهر زندگی می‌کنند توزیع کنیم.

وی در پایان گفت:خوشبختانه در طول این مدت تمام اعضای هیئت و ورزشکاران این رشته به خوبی در تمام فعالیت‌هایی که برای مبارزه با پیشگیری با ویروس کرونا انجام دادیم حضور داشتند و امیدوارم در ادامه سایر ورزشکاران در این اقدامات خیرخواهانه حضور داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز