‍رئیس جمهور ؛

خراسان شمالی در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اقدامات ارزشمندی انجام داده است

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۲:۳۸
کد خبر: ۹۸۵۶۲۶
رئیس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانس با دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت:خوشبختانه خراسان شمالی در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در نشست امروز ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استاندار خراسان شمالی در محل کارخانه پاک شیمی اترک شهرستان شیروان، دکتر روحانی گفت: تولید همیشه برای کشور ما حائز اهمیت بوده است و در شرایط بیماری کرونا ویروس، تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده نیز ارزش مضاعف دارد که خراسان شمالی در این زمینه خوب عمل کرده است.

استاندار خراسان شمالی نیز در نشست ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور به تشریح آخرین اقدامات استان در راستای پیشگیری، کنترل و مهار بیماری کرونا ویروس پرداخت.

 دکتر محمد علی شجاعی در این نشست اظهار داشت: بیماری کرونا ویروس در کشور به خوبی نشان داد که مجموعه دولت توانست تدابیری ارزشمندی را داشته باشد که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در سفر تیرماه کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی نشان دادیم که قدرت و قوت این استان انسجام بین مسئولان و مردم است که نمونه بارز آن وضعیت سفید استان در بحث سوخت و اغتشاشات کشور و کاهش تخلفات انتخاباتی است.

شجاعی تصریح کرد: از سفر هیات دولت به این استان با کمک و همراهی دکتر نوبخت توانستیم ۸۰ درصد اعتبارات دولتی را محقق کنیم و ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری موسسات بخش خصوصی را هم داریم که در نخستین فرصت به بهره برداری یا کلنگ زنی میرسد.

در ادامه این نشست رئیس جمهور از چگونگی آمادگی خراسان شمالی برای بازگشایی کسب و کارها از تاریخ ۲۳ فروردین ماه پرسیدند که دکتر شجاعی اظهار داشت: ما یاد گرفته ایم که اگر یک قدم از هر مشکلی جلوتر باشیم مشکل بر ما غلبه نخواهد کرد لذا با تقسیم وظایف بین اجزای حاکمیت و حساب کشی در جلسات مختلف توانستیم شرایط خود را حفظ کنیم.

وی افزود: هرچند از ۲۵ اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه شاهد تردد ۳ میلیون مسافر در این استان بودیم که موضوع کنترل بیماری کرونا ویروس را تحت تاثیر قرار داده بود اما این بحث به خوبی پیشگیری شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: در استان طرح جامع دیگری با عنوان جلوگیری از آثار مخرب ویروس کرونا بر سایر بخش ها تحت فوریت ها، میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت را با شرح وظایف مشخص آغاز کرده ایم که سعی شد از تمام داشته های استان استفاده کنیم.

دکتر شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین در قالب یک تفاهم نامه سه جانبه با دستگاه های نظارتی، دیوان محاسبات و بازرسی و سپاه با سازمان دهیاری از محل اعتبارات دهیاری ها ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی رایگان را بین روستاییان توزیع کرده ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز