رئیس اداره صمت گنبدکاووس:

۴ پاساژ در گنبدکاووس برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پلمب شد

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۶:۳۹
کد خبر: ۹۸۵۷۹۱
۴ پاساژ در گنبدکاووس برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پلمب شد
رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: از زمان اجرای طرح تعطیلی صنوف غیرضروری تاکنون چهار پاساژ که دارای واحدهای صنفی بسیاری بودند، پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ خلیل رجبلی با اشاره به طرح تعطیل شدن واحدهای صنفی غیرضروری، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از هشتم فروردین ماه امسال این طرح در شهرستان گنبدکاووس اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح چهار پاساژ پلمپ شده اند، تصریح کرد: این واحدها به تذکرات ستاد مقابله با بیماری کرونا توجهینکرده و همچنان واحدهای صنفی غیرضروری در این پاساژ فعالیت داشتند و بر طبق مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا پلمب شدند.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس از پلمپ ۱۳۶ واحد صنفی غیر ضرور خبر داد و گفت: با هر واحدی که از قوانین مربوطه پیروی نکند برخورد جدی خواهد شد.

رجبلی با تاکید بر اینکه  برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همکاری های بسیاری صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: گشت‌های مشترک توسط اداره صمت، اداره تعزیرات، بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اماکن در طول شبانه‌روز انجام می‌شود که در بیشتر این گشت‌ها فرماندار شهرستان نیز حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه از هشتم فروردین تاکنون ۶۲ مورد گشت مشترک در اجرای نظارت بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته است، ادامه داد: این گشت‌ها تا زمان عادی شدن شرایط شهرستان از بیماری کرونا ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز