هزینه کرد بیش از یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال برای جوانان در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۸:۲۳
کد خبر: ۹۸۵۸۸۲
هزینه کرد بیش از یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال برای جوانان در آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در راستای رفع نیاز‌های جوانان تحت حمایت بیش از یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ﷼ هزینه کرده است.
به گزارش برنا آذربایجان غربی،عزیز سهندی  مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، با اظهار اینکه در حال حاضر ۲۸ هزار و ۵۰۰ جوان تحت حمایت کمیته امداد می‌باشند؛ گفت: این نهاد مقدس در سال گذشته برای امورات جوانان در سرفصل‌های کاری متنوع بیش از یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال برای جوان تحت حمایت هزینه کرده است که از این مبلغ یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بصورت وام و ۳۱۰ میلیارد ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده است.
 
سهندی افزود: پرداخت وام اشتغال، وام ازدواج، مشاوره، پرداخت کمک معیشت، برگزاری اردو، اقدامات حوزه فرهنگی، تسهیلات نظام وظیفه و سایر خدمات متفرقه از جمله سرفصل‌های مورد ذکر می‌باشد.
 
او در ادامه اضافه کرد: سال گذشته در زمینه اشتغال جوانان بیش از یک میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال وام اشتغال، در راستای ازدواج جوانان وام و کمک هزینه ازدواج عروس و داماد بیش از ۴۴ میلیون ریال، همچنین بیش از ۲۷۱ میلیون ریال بعنوان کمک معیشت به جوانان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی همچنین از پرداخت بیش از ۷۹ میلیون ریال بعنوان وام کارگشایی و ودیعه مسکن از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت واعتبارات بانک مهر نیز خبر داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز