با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر؛

سه المان شهری در جویبار به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۵:۰۴
کد خبر: ۹۸۶۱۲۲
سه المان شهری در جویبار به بهره‌برداری رسید
به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، در آئینی سه طرح فرهنگی و عمران شهری با حضور شهردار و اعضاء شورای جویبار در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از جویبار؛ شهردار دیشب شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از 3 تندیس در میادین شهر جویبار با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان رونمایی از 3 تندیس در میدان آزادگان، میدان 9 دی و پهلوان مرحوم نوروزیان انجام شد، گفت: میدان آزادگان در سال ۹۸ مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز تندیس این میدان که نماد یک آزاده بوده با مبلغ ۳۵ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همت محمدنژاد با اعلام اینکه تندیس میدان 9 دی با هزینه 20 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده، اظهار کرد: تندیس پهلوان مرحوم حسین نوروزیان با مشارکت مردم کلاگرمحله ساخته شده و هزینه اجرایی تندیس آن 20 میلیون تومان بوده است.

شهردار جویبار با اشاره به اینکه کار زیر سازی محور جویبار به کوهی‌خیل در حال انجام است، افزود: اگر پیمانکار با ما همکاری‌های لازم را داشته باشد سعی خواهیم کرد این محور از میدان آزادگان تا سه راه شورکا در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری برسد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر جویبار با اشاره به اینکه میدان آزادگان به درخواست فرماندار و آزادگان شهرستان در کمیسیون نامگذاری شورا مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بعد از تائید این مصوبه ساخت میدان و تندیس آن توسط شهرداری و شورا ی شهر جویبار آغاز شد.

محمد فقیه جویباری افزود: میدان 9 دی به واسطه گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی و به درخواست شهروندان در محله کلاگرمحله جویبار به بهره‌برداری رسیده است.

او تصریح کرد: با صحبت‌های انجام شده با پیمانکار پروژه تعریض محور جویبار به کوهی خیل، روند اجرایی آن از ابتدای خرداد شروع خواهد شد و در حال حاضر کار زیر سازی این محور در حال انجام است.

در ادامه همت بخشیان، عضو شورای اسلامی شهر جویبار، با اشاره به اینکه بیمارستان عزیزی، سپاه و بسیج و به همراه شهرداری بیشترین نقش را برای مقابله با ویروس کرونا داشته‌اند، گفت: در تمامی محلات توزیع ماسک و مواد ضدعفونی توسط شهرداری انجام شده است.

او در پایان با اعلام اینکه با نصب بنر در میادین و محلات شهر نسبت به اطلاع‌رسانی به مردم درخصوص مقابله با ویروس کرونا انجام شده است، افزود: حداقل 10 مرحله ضدعفونی محلات شهر توسط شهرداری انجام شده است و در پنج مرحله و در هر مرحله بیش از 3 هزار ماسک و مایع ضد عفونی کننده بین مردم توزیع شده است.

20200408-23043841

20200408-23040741

637219816761742545AFC149E2-5158-4268-9C30-8F5B84A3842A

نظر شما