استاندار گلستان اعلام کرد؛

فعالیت مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی ممنوع/ تردد بین شهرستانی از ۲۳ فروردین بلامانع و تردد از خروجی های ۵ گانه استان همچنان ممنوع است

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۷:۲۵
کد خبر: ۹۸۶۳۲۶
فعالیت مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی ممنوع/ تردد بین شهرستانی از ۲۳ فروردین بلامانع و تردد از خروجی های ۵ گانه استان همچنان ممنوع است
استاندار گلستان با اشاره به مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالیت مشاغل پر خطر که از ابتدای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی تعطیل بوده اند, همچنان ممنوع است و مشاغل کم خطر فعالیت خود را از ۲۳ فروردین آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که با حضور اعضای شورای تامین , تعدادی از مدیران مرتبط و ویدیو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان برگزار شد, اظهار کرد:مشاغل پر خطر شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به‌جز فروشگاه‌های سوپرمارکتی‌ها و بهداشتی‌فروش‌ها و شوینده‌فروش‌ها, پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی سقف‌دار؛ روزبازارها و نمایشگاه‌ها, آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی, رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود به‌جز رستوران‌ها و آشپزخانه‌های بیرون‌بر, مرکزهای بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، گرمابه، سونا و ماساژ, تالار‌های پذیرایی, سالن مراسم، قهوه‌خانه، چای‌خانه و تریا هستند و تا اطلاع ثانوی فعالیت آنها ممنوع خواهد بود.

وی افزود: تردد بین شهرستانی در سطح استان از ۲۳ فروردین بلامانع خواهد بود اما تردد بین استانی از خروجی های ۵گانه استان شامل تنگراه, توسکستان, تیل آباد, مراوه تپه و نوکنده همچنان ممنوع است .

استاندار گلستان یادآور شد: فعالیت تمامی مدارس, آموزشگاه ها, مراکز پیش دبستانی, دانشگاه ها, مهدهای کودک, مراکز فرهنگی مانند سینما, فرهنگسرا, تیاتر, سالن های سرپوشیده ورزشی, اماکن مذهبی مانند مساجد و حسینه ها, پارک ها و بوستان ها, موزه ها, پانسیون ها, مراکز گردشگری, و مراکز تفریحی  همچنان ممنوع خواهد بود.

حق شناس ادامه داد: در مورد فعالیت پاساژ ها در هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد و واحدهای صنفی پلمپ شده همچنان پلمپ خواهند بود.

وی با تقدیر از همکاری مردم و زحمات شبانه روزی کادر پزشکی استان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به نقطه ای رسیده ایم که از هفته آینده تنها در ۴ بیمارستان استان از بیماران مبتلا به ویروس کرونا مراقبت می شود امیدواریم با همکاری همگانی بتوانیم بصورت کامل از این بحران عبور کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان از تمامی کسانی که امکان دست گیری و کمک به نیازمندان را دارند خواست از اقشار آسیب پذیر غفلت نکنند تا آنها نیز بتوانند از این روزهای سخت به سلامت عبور کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز