مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبر داد:

حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در اثر شیوع بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۸:۳۰
کد خبر: ۹۸۷۴۴۳
حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در اثر شیوع بیماری کرونا
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به شیوع بیماری کرونا و مشکلات پیش آمده برای برخی از کسب وکارهای نوپا گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری و مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به ارائه تسهیلات سرمایه در گردش متناسب با تعداد نیروی انسانی دارای کد بیمه جهت حمایت از کسب و کارهای فاوای آسیب دیده در شرایط بحرانی می نماید.

به گزارش برنا،بهروز رزمی با اشاره به شرایط دریافت تسهیلات نوآفرین افزود: اشخاص حقوقی که ارائه خدمات و فروش آنها تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته اند باید در یکی از حوزه های خدمات تحویل غذا، پلتفرم های ارائه خدمات در محل و خدمات فروش بلیط تور و گردشگری فعالیت نمایند.

مدیرکل فاوای استان، مطالعه دقیق شرایط و نحوه دریافت تسهیلات اضطراری نوآفرین در سامانه ایران نوآفرین به آدرس اینترنتی Irannoafarin.ir تاکید کرد و گفت: ثبت اطلاعات درخواست تسهیلات اضطراری در سامانه نوآفرین الزامی بوده و متقاضی باید به عنوان کسب و کار فاوای آسیب دیده در شرایط بحرانی توسط دبیرخانه وجوه اداره شده شناسایی شود تا مشمول دریافت تسهیلات وام اضطراری باشد.

وی تصریح کرد: سقف تسهیلات برای شرکت های نوپا 500 میلیون تومان و برای شرکت های غیر نوپا 2 میلیارد تومان با نرخ بهره 9 درصد و بازپرداخت 12 ماهه بدون تنفس خواهد بود. همچنین حفظ تعداد نیروی کار تا پایان تسهیلات الزامی است و در صورت عدم رعایت این موضوع وام با نرخ سود بازپرداخت معادل نظام بانکی محاسبه خواهد شد و از آنجایی که میزان تسهیلات براساس حقوق کارکنان محاسبه می شود، حتما باید لیست بیمه کارکنان در سامانه نوآفرین بارگذاری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز