استاندار خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های استان:

برای رسیدن به جهش تولید باید یک صدا از استان بلند شود

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۴:۳۳
کد خبر: ۹۸۸۷۸۸
برای رسیدن به جهش تولید باید یک صدا از استان بلند شود
استاندار خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدن به هدف مهم جهش تولید باید یک صدا از خراسان رضوی بلند شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید با بیان اینکه بسته شدن حرم رضوی به منظور مقابله با کرونا برای استان یک مسئله راهبردی محسوب می‌شود، اظهار کرد: از همان روز اول مطرح شدن ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در خراسان رضوی، در استان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و انجام اقدامات لازم در راستای مقابله با کرونا یک مفاهمه خوبی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم محدودیت در حرم مطهر رضوی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی مشهد شاهد یک فاجعه بود، افزود: در ادامه هم به صورت جدی مطالبه داریم حرم مطهر رضوی کماکان به جهت رعایت مسائل بهداشتی تا اطلاع ثانوی همینگونه با محدودیت ورود همراه باشد. همچنین بازگشایی مضجع شریف هم به صورت گام به گام خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شعار سال یعنی «جهش تولید» افزود: تحقق جهش تولید با بروکراسی اداری و مشکلات موجود بر سر راه صدور مجوزها و فضای کسب و کار امکان پذیر نیست.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه در راستای جهش تولید باید یک صدا از خراسان رضوی بلند شود، تصریح کرد: باید به صورت واقعی این موضوع در استان عملیاتی شود که البته اراده آن هم در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برای اجرای سیاست‌های اقتصادی در خراسان رضوی پشت سر هم هستند، ابراز کرد: اگر می‌خواهیم جمهوری اسلامی و امنیت کشور پایدار باشد، باید معیشت و اقتصاد مردم درست شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم در نهضت کار و جهش تولید به مجموعه مدیریت استان کمک کنند چرا که هر کسی در رسیدن به هدف مهم جهش تولید باید نقش خود را بازی کند.

رزم حسینی تاکید کرد: سیاست‌های استان در حوزه مقابله با کرونا مبتنی بر نظرات کارشناسی است و در این راستا علی‌رغم وضعیت قرمز به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال رسیدن به یک شیب نسبتا با ثباتی هستیم.

وی در انتها ضمن تشکر از همراهی رسانه‌های استانی در بحران‌های مختلف افزود: حرکت توسعه استان با کمک رسانه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

بنیامین یوسف زاده، مدیر خبرگزاری برنا در خراسان رضوی نیز در اینجلسه باقدردانی از اقدامات و تدابیر ویژه استاندار در مقابله با ویروس کرونا گفت: در این شرایط باید یک اتاق فکر فعال برای ارائه خوراک های مناسب خبری ایجاد شود تا هم افزایی لازم در این زمینه را بین رسانه ها شاهد باشیم.

 

نظر شما