توزیع ١١٠ بسته حمایت غذایی توسط پهلوانان خراسانی

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰:۰۸
کد خبر: ۹۹۰۱۹۴
توزیع ١١٠ بسته حمایت غذایی توسط پهلوانان خراسانی
ورزشکاران و قهرمانان نیشابوری در این برهه برای قشر کم درآمد جامعه و حمایت از خانواده‌های آسیب دیده با #پویش_مهربانی_پهلوانان به سرپرستی پهلوان کشتی امین رشیدلمیر به جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت تهیه بسته‌های حمایت غذایی همت ورزیدند تا بتوانند با یاری یکدیگر گوشه ای از درد افراد آسیب پذیر جامعه را بکاهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، پهلوان کشتی ایران در خصوص این برنامه گفت: در کشور و فرهنگ ما یکی از آئین و رسوم‌هایی که داریم د واژه دستگیری است، دستگیری در حوزه های مختلف معنای خاص خود و شکل‌های گوناگونی دارد. آنچه در فرهنگ ما ایرانی‌هاثبت شده است انسان‌هایی بامنش، با دل هایی بزرگ و افکاری باز است.

وی افزود: بسیاری هم مجبور شدند برای حفظ جان خود، اطرافیان و همشهریان خود در خانه بمانند از طرفی هم هیچ حمایتی از هیچ کجا دریافت نمی‌کنند و تأمین مالی نمی‌شوند تا امور معیشتی خانواده را بگذرانند این‌ها همه دردهای پنهان بزرگی است.

پهلوان کشتی ایران در خصوص هدف از راه‌اندازی این پویش گفت: خوشبختانه پویش‌های زیادی در سراسر کشور شکل گرفته است به خصوص قشر ورزشکار که قطعا توقع از این قشر زیاد است، از این رو چندی پیش یکی از قهرمانان کاراته امیر قاسم آبادی پیشنهادی را به بنده دادند و ما هم با کمال میل از این طرح استقبال کردیم تصمیم گرفتیم پویش مهربانی پهلوانان را راه بندازیم، اگرچه از نظر بنده ما کار خاصی انجام نمی‌دهیم بلکه فقط در حال انجام یکی از وظایف اجتماعی و اخلاقی خود هستیم.

وی اظهار داشت: این پویش مختص ورزشکاران بود اما از خیران نیک اندیش جامعه نیز کمک خیرخواهانه دریافت کردیم،اقشار و صنوف مختلف، حتی افرادی که نمی‌شناسم تماس گرفتند اقلام مصرفی روزانه را برعهده گرفتند.

وی با تشکر از جامعه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیان کرد: درود می‌فرستیم به شرف، روحیه بالا و از خود گذشتگی این عزیزان که معنای از خود گذشتگی و پهلوانی را نشان دادند، درود ویژه به روح بلند شهدای سلامت، عزیزانی که به خاطر حفظ جان هموطنان خود شهید شدند و اکنون در کنار خانواده‌های خوب نیستند.

رشیدلمیر اعلام کرد: توانستیم با یاری خیرین نیک‌اندیش،١١٠ بسته حمایت غذایی به ارزش ۶۵ میلیون ریال تهیه و با همکاری قهرمانان ورزشی به توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و محرومین را آغاز کردیم.

وی در پایان اعلام کرد: تشکر می‌کنیم از تمام عزیزانی که ما را در این امر مهم یاری رساندند و در کنارمان بودند، امیدواریم توانسته باشیم گوشه کوچکی از دردهای پنهان همشهریان عزیزمان را التیام بخشیده باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز