جمع آوری دو تن ضایعات مرغ از یک گاراژ تعمیر خودرو

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹:۴۵
کد خبر: ۹۹۰۲۲۶
جمع آوری دو تن ضایعات مرغ از یک گاراژ تعمیر خودرو
رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ گفت: برخی افراد متخلف در یک گاراژ متخلف در ساوجبلاغ به صورت غیر مجاز و غیربهداشتی ضایعات مرغ را بسته بندی می کردند که ۲ تن ضایعات مرغ در این مکان جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، فردین حسین زاده  گفت: جمع آوری ضایعات غیر بهداشتی مرغ در سطح شهرستان در حال انجام است و در این میان دو تن ضایعات جمع آوری و معدوم شده است.

رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ در رابطه با تخلف یک گاراژ در این شهرستان، افزود: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر تخلف در یکی از گاراژهای تعمیر خودرو منطقه ینگی امام شهرستان ساوجبلاغ  بلافاصله کارشناسان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این مکان برخی افراد متخلف به صورت غیر مجاز و غیربهداشتی ضایعات مرغ را بسته بندی می کردند که ۲ تن ضایعات مرع در این مکان جمع آوری شد.

حسین زاده گفت: متخلفان عنوان کردند که این ضایعات  را برای مصرف حیوانات بسته بندی می کردند اما  بدلیل غیربهداشتی بودن کار و  نیز برای  جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی دیگر، کارشناسان دامپزشکی اقلام کشف شده را به کشتارگاه منتقل و طبق پروتکل‌های نظارتی و بهداشتی سازمان دامپزشکی امحاء کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز