آیا واقعا آمار مبتلایان به کرونا در هفته آینده اوج می گیرد؟

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۹۰۸۲۶
آیا واقعا آمار مبتلایان به کرونا در هفته آینده اوج می گیرد؟
متخصص بیماری‌های عفونی گفت: پیش بینی ما این است که این هفته مبتلایان به کرونا بیشتر شود و باید منتظر افزایش میزان مراجعات و مبتلایان به ویروس کرونا طی هفته جاری و هفته آینده باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شروین شکوهی متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری درباره وضعیت کشور از لحاظ میزان مراجعات تازه به بیمارستان به علت ابتلا به کرونا گفت: در حال حاضر و به صورت کلی میزان مراجعات به بیمارستان ها به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا به نسبت قبل کمتر شده است. 

شکوهی در ادامه گفت: شرایط امروز و میزان ابتلای کمتر به این ویروس  نتیجه کار سه هفته پیش دولت و وزارت بهداشت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت در ترددها و رفت و آمدها است. 

این متخصص بیماری های عفونی در ادامه گفت: ولی با برداشته شدن این محدودیت های از هفته قبل برای مردم، پیش بینی ما این است که این هفته مبتلایات به کرونا بیشتر شود و باید منتظر افزایش میزان مراجعات و مبتلایان به ویروس کرونا طی هفته جاری و هفته آینده باشیم. 

این متخصص بیماری های عفونی در ادامه درباره زمان به پایان رسیدن شیوع کرونا در کشور گفت: پایان ویروس کرونا در کشور ما بستگی به رفتار ما دارد.

شکوهی در ادامه گفت: باید همه کشورها برای مبارزه با کرونا هماهنگ باشند و اگر یک کشور هم در این بین به این مسائل برای جلوگیری از شیوع ویروس عمل نکند ریشه کن شدن و از بین رفتن  ویروس کرونا امکان پذیر نیست. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز